http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Κρις-κρις "Ψωμιά του κόσμου"


Κρις-κρις "Ψωμιά του κόσμου" Αγγλικού Τύπου 800 γρ
 
Κρις-κρις "Ψωμιά του κόσμου" Γερμανικού Τύπου Πολύσπορο 450 γρ. 


Τα Κρις Κρις «Ψωμιά του Κόσμου» σας φέρνουν τα χαρακτηριστικότερα ψωμιά από κάθε γωνιά του πλανήτη ώστε να απολαμβάνετε καθημερινά ποικίλες γεύσεις που θα σας ταξιδεύουν σε ξεχωριστές γευστικές εμπειρίες!

Τη γεωγραφική ένδειξη "Ούζο Καβάλας" κατοχύρωσε η ΕΝ.ΠΟ.ΚΑ.



Η ΕΝΩΣΗ ΠΟΤΟΠΟΙΩΝ ΚΑΒΑΛΑΣ Α.Ε. μετά από σχετική απόφαση της Ελληνικής Πολιτείας μπορεί να χρησιμοποιεί επίσημα πλέον την εν λόγω γεωγραφική ένδειξη και είναι η μόλις τρίτη σε όλη που αποκτά αυτό το ξεχωριστό προνόμιο

Τη γεωγραφική ένδειξη "ΟΥΖΟ ΚΑΒΑΛΑΣ" μπορεί να χρησιμοποιεί επίσημα πλέον η ποτοποιία του νομού μας, ΕΝΩΣΗ ΠΟΤΟΠΟΙΩΝ ΚΑΒΑΛΑΣ Α.Ε. μετά από σχετική απόφαση της Ελληνικής Πολιτείας, η οποία πρόσφατα δημοσιεύθηκε και στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Πρόκειται για μια σημαντική διάκριση τόσο για την επιχείρηση όσο και για την ευρύτερη περιοχή γενικότερα, καθώς η ΕΝ.ΠΟ.ΚΑ. Α.Ε. είναι η τρίτη επιχείρηση πανελλαδικά που αποκτά το δικαίωμα χρήσης γεωγραφικής ένδειξης, μετά το "ΟΥΖΟ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ" & το "ΟΥΖΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ", δικαίωμα μέσω του οποίου προβάλλεται τόσο το ίδιο το παραδοσιακό προϊόν "ΟΥΖΟ ΕΞΤΡΑ", όσο και ολόκληρος ο Νομός Καβάλας. Η καθ' όλα πλέον νόμιμη χρήση της γεωγραφικής ένδειξης "ΟΥΖΟ ΚΑΒΑΛΑΣ" θα αποτελεί ουσιαστικά ένα ακόμα μέσο τουριστικής προβολής του Νομού, εντός και εκτός Ελλάδας, και για το λόγο αυτό η διοίκηση της ΕΝ.ΠΟ.ΚΑ. Α.Ε. δεν κρύβει την ικανοποίηση της.
Ιστορία 40 και πλέον χρόνων
Η ΕΝΩΣΗ ΠΟΤΟΠΟΙΩΝ ΚΑΒΑΛΑΣ Α.Ε. ιδρύθηκε το 1969. Τα 18 ιδρυτικά της μέλη ήταν γόνοι προσφυγικών οικογενειών ποτοποιών του 1922, οι οποίοι ένωσαν τις γνώσεις, την εμπειρία και τις οικονομικές δυνάμεις τους ώστε να δημιουργήσουν μια επιχείρηση με προοπτική και μέλλον. Μια επιχείρηση που να μπορεί να σταθεί επάξια ενάντια στην ολοένα αυξανόμενη ανταγωνιστική πίεση που ασκούσαν και ασκούν ακόμη οι επώνυμες εταιρίες του κλάδου. Η ΕΝ.ΠΟ.ΚΑ. Α.Ε. κατάφερε να διατηρήσει μέσα στις 4 δεκαετίες της ύπαρξης της, αμιγώς ελληνικό ιδιοκτησιακό καθεστώς, γεγονός που αποτελεί φωτεινή εξαίρεση στον κλάδο των ποτοποιών. Η ΕΝ. ΠΟ. ΚΑ. Α.Ε. κυκλοφορεί εδώ και 40 χρόνια το γνωστό σε όλους μας ΟΥΖΟ ΕΞΤΡΑ.
Πρωτοπορία στην πράξη
Η ΕΝ.ΠΟ.ΚΑ. ΑΕ ουσιαστικά κίνησε τα νήματα ανοίγοντας την ίδια στιγμή νέους δρόμους με την διεκδίκηση της χρήσης της γεωγραφικής ένδειξης στο ούζο της. Η διαδικασία που ακολουθείται στις περιπτώσεις αυτές είναι εξαιρετικά χρονοβόρα και χρειάζεται πολύ προσεκτικό σχεδιασμό. Τα γρανάζια της γραφειοκρατίας καθυστερούν χαρακτηριστικά και εκτός των άλλων απαιτείται ιδιαίτερος χειρισμός. "Για το λόγο αυτό", αναφέρει ο ένας των δύο Δ/ντων Συμβούλων της επιχείρησης κος Κοτίνης, "καθοριστικής σημασίας ήταν η συνεισφορά των εκπροσώπων των τοπικών αρχών και αρμοδίων υπηρεσιών του Νομού Καβάλας. Δεν είναι υπερβολή να τονίσω ότι όλοι οι εκπρόσωποι της πολιτικής εξουσίας, κυβερνητικοί και μη, στους οποίους απευθυνθήκαμε, καθώς και οι δημόσιοι υπάλληλοι των αρμόδιων υπηρεσιών που επεξεργάστηκαν άμεσα ή έμμεσα το αίτημά μας, έδειξαν προσωπικό ενδιαφέρον και ιδιαίτερο ζήλο για την προώθηση του αιτήματός μας αρχικά και για την έγκρισή του στη συνέχεια. Ο καθένας από την δική του πλευρά στάθηκε αρωγός στην προσπάθεια μας". Με λόγια ειλικρινούς αναγνώρισης και θερμών ευχαριστιών αναφέρθηκε η Διεύθυνση της ΕΝ.ΠΟ.ΚΑ. Α.Ε, κκ. Ι.Πασαβορίδης και Π.Κοτίνης, προς το βουλευτή Ν.Δ. Νίκο Παναγιωτόπουλο, τον Νομάρχη Καβάλας Θεόδωρο Καλλιοντζή, το Δήμαρχο Καβάλας Κώστή Σιμιτσή και τον Πρόεδρο του Επιμελητηρίου Καβάλας ʼγγελο Τσατσούλη για την ενασχόλησή τους με το θέμα της υποστήριξης του αιτήματος της ΕΝ.ΠΟ.ΚΑ. Α.Ε. Επιπλέον έγινε αναφορά στην ουσιαστική βοήθεια που πρόσφερε η Χημική Υπηρεσία Καβάλας υπό τη Διεύθυνση της Σμαρώς Παπακωνσταντίνου και του αρμόδιου υπευθύνου Γεωργίου Δασκαλόπουλου στην άρτια και σωστή προετοιμασία του τεχνικού φακέλου που συνόδευε την αίτηση.
Φιλόδοξος σχεδιασμός για το μέλλον
Μετά από αυτή την σημαντική επιτυχία η ΕΝ.ΠΟ.ΚΑ. Α.Ε. ατενίζει πλέον το μέλλον με νέα προοπτική. Στους κύριους στόχους της υπάγεται η εξωστρέφεια και η έντονη παρουσία της σε νέες αγορές στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό. Αρχές του νέου έτους θα ολοκληρωθούν οι σχετικές διαδικασίες για την έναρξη λειτουργίας υποκαταστήματος στο Ναύπλιο, ενώ σε πολύ καλό επίπεδο βρίσκονται και οι ενέργειες για αντιπροσώπευση της ΕΝ.ΠΟ.ΚΑ. Α.Ε. στη Δυτική Μακεδονία. Οι εξαγωγές θα ξεκινήσουν σταδιακά από τη Βουλγαρία, όπου υπάρχει ήδη συνεργάτης, και θα εστιάσουν στις αγορές της Κεντρικής Ευρώπης, όπου η ελληνική ομογένεια έχει έντονη παρουσία. Η προώθηση των εξαγωγών γίνεται κυρίως με τη συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις. Τον Οκτώβριο του 2009 συμμετείχε η εταιρεία στη διεθνή έκθεση τροφίμων και ποτών "ANUGA" στην Κολωνία της Γερμανίας και τον Μάρτιο του 2010 θα συμμετέχει στη διεθνή έκθεση ποτών 'PROWEIN" στο Ντύσσελντορφ της Γερμανίας. Η καθοδήγηση και υποστήριξη από το Επιμελητήριο Καβάλας ήταν ιδιαίτερα σημαντική και αποδεικνύει ότι το έμψυχο δυναμικό του Επιμελητηρίου Καβάλας υπό την προεδρία του κου Τσατσούλη αποτελεί όχι μόνο τύποις αλλά κατ ουσία αρωγό των τοπικών επιχειρήσεων στις αναπτυξιακές τους προσπάθειες.
"Η παράδοση έχει θέση στο μέλλον..."
Το έμψυχο δυναμικό της εταιρίας χρησιμοποιεί ως μοχλό ανάπτυξης την αγάπη και το μεράκι για τη δουλειά, τη γνώση και την εμπειρία του ποτοποιού που μεταδίδεται από γενιά σε γενιά, την πίστη στην σταθερά υψηλή ποιότητα του παραγόμενου προϊόντος, τις ανακαινισμένες εγκαταστάσεις με σύγχρονο τεχνολογικό και μηχανολογικό εξοπλισμό καθώς και την πολυετή υποστήριξη και αγάπη του καταναλωτικού κοινού του Νομού Καβάλας. Με αισιοδοξία και σιγουριά η εταιρία ατενίζει το μέλλον, αποσκοπώντας όχι απλά στην επιχειρηματική επιβίωση, αλλά κυρίως στη διεύρυνση της υπάρχουσας αγοράς, στη δημιουργία ιδιαίτερα ανταγωνιστικών και ποιοτικά διακεκριμένων νέων προϊόντων και βέβαια στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. Χωρίς υπερβολές και παράλληλα με σταθερά και μελετημένα βήματα η ΕΝ.ΠΟ.ΚΑ. ΑΕ χρησιμοποιεί ως εφαλτήριο το Νομό Καβάλας για να επιτύχει τόσο την επιχειρηματική διάκριση όσο και την προβολή του τόπου της. Αυτό αποτελεί, κατά τα λεγόμενα της Διεύθυνσης της εταιρίας, τον ελάχιστο φόρος τιμής στην Καβάλα για τα 40 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας της ΕΝ.ΠΟ.ΚΑ. Α.Ε. στη γενέτειρά της.
Γιάννης ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ

 Πηγή: evdomi.gr

Μπουκάλι κονιάκ αξίας 25.000 ευρώ!!!

Μια πρόσφατη δημοπρασία που έγινε στο Παρίσι για τους λάτρεις και τους γνώστες του κρασιού αποδεικνύει πως εκτός απο το ακριβό άρωμα, έτσι και το ακριβό (άρα και το ποιοτικό) ποτό, απο το μπουκάλι φαίνεται! Ένα και μοναδικό μπουκάλι παλιού κονιάκ "Clos du Griffier", με τιμή εκκίνησης τα 2.500 ευρώ, πουλήθηκε μέσα σε δύο λεπτά στην τιμή των 25.000 ευρώ κατά τη διάρκεια της δημοπρασίας. Η εμφιάλωσή του έγινε το 1788, ένα χρόνο δηλαδή πριν ξεσπάσει η Γαλλική Επανάσταση, και ήταν ένας από τους "θησαυρούς" της κάβας του παριζιάνικου ρεστoράν υψηλής στάθμης "Τour D΄ Αrgent", το οποίο διαθέτει μια από τις καλύτερες κάβες στον κόσμο.
Προκειμένου να προχωρήσει στην καθιερωμένη ανανέωση της κάβας, η διεύθυνση έβγαλε σε δημοπρασία τη Δευτέρα και την Τρίτη 18.000 μπουκάλες κρασί, μοναδικής ποιότητας.
Αγοραστής της πολύτιμης μπουκάλας είναι ο Ραφαέλ Ζιερ, 38ετής Γάλλος που ασχολείται με διαδικτυακές επιχειρήσεις στο Λονδίνο. Όπως δήλωσε, με τη χειρονομία αυτή αποσκοπούσε σε μια φιλανθρωπική πράξη, διότι το ποσόν από αυτή την αγορά του θα δοθεί από το εστιατόριο στην Ενωση Μικρών Πριγκίπων, μια μη κερδοσκοπική οργάνωση που εκπληρώνει επιθυμίες βαριά άρρωστων παιδιών. Όσο για το ανυπέρβλητο περιεχόμενο, θα το απολαύσει μαζί με φίλους του.
Πηγή: www.express.gr

CAIR Brut Rose - αφρώδες ROSE



 

Ποικιλία: Αθήρι, Μανδηλαριά
Αμπελώνας: Ειδική επιλογή σταφυλιών ορεινών αμπελώνων των καλυτέρων παραγωγών της περιοχής Έμπωνας στις βουνοπλαγιές του όρους Αττάβυρος.
Παραγωγή: 3.000 φιάλες
Διακρίσεις: «Ολυμπιακό» χάλκινο μετάλλιο στο 31ο 1.W.S.C.-ENGLAND, και χάλκινο μετάλλιο σε 32ο I.W.S.C.-ENGLAND, JAPAN WINE CHALLENGE , 2Ο Διεθνή Διαγωνισμό Θεσσαλονίκης
Γευσιγνωσία: Εντυπωσιακή, φίνα, σατινέ αίσθηση στη γλώσσα, γεμάτη με ντελικάτα αρώματα κόκκινων φρούτων και πραλινέ αμυγδάλων (τα ίδια εμφανίζονται και στη μύτη), και μια γαργαλιστική αίσθηση από τις λεπτές φυσαλίδες της που παιχνιδίζουν στη γλώσσα. Ένας εξαιρετικός αφρώδης οίνος, στο απόγειο της ωριμότητας του.
Αλκοόλ: 12,5%
Αρμονία: Με το πλούσιο οινώδες στυλ της συνοδεύει σπεσιαλιτέ με φρέσκο σολομό αλλά και πιάτα με αρνάκι η πάπια, ή ακόμη ένα κουβανέζικο πούρο Συσκευασία 750ml – Κασετίνα πολυτελείας με 2 ποτήρια.

Η CAIR τιμήθηκε για τα 80 χρόνια προσφοράς της



Η CAIR τιμήθηκε για τα 80 χρόνια  προσφοράς της

Η CAIR παρουσίασε Πανελλαδικά στην εκδήλωση «Αφρός & Φυσαλίδες 2009», το νέο αφρώδες ROSE

Η CAIR τιμήθηκε στην 14η πανελλαδική έκθεση κρασιού Oinotelia που έλαβε χώρα στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
Η έκθεση αποτελεί εκδήλωση πολιτισμού με επίκεντρο το ποιοτικό ελληνικό κρασί. Συμμετείχαν τριάντα επτά οινοπαραγωγοί από όλη την Ελλάδα και την επισκέφθηκαν πάνω από οκτώ χιλιάδες οινόφιλοι και επαγγελματίες του χώρου.

Η CAIR στα εγκαίνια της έκθεσης τιμήθηκε από τη διοργάνωση και από τον πρέσβη της Ιαπωνίας κο Takanori Kitamura για τα 80 χρόνια προσφοράς στην ανάπτυξη και προώθηση του Ποιοτικού Ελληνικού Κρασιού και τη συμβολή της στην αειφορική ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας.
Τη διάκριση παρέλαβε ο πρόεδρος κος Βασίλης Σταυριανός και ο γενικός διευθυντής κος Αλέξανδρος Γλυνός. Εντυπωσιακό ήταν το θέαμα με ιππότες, ξυλοπόδαρους και ζογκλέρ που οργάνωσε η CAIR και άφησε άφωνους τους συμμετέχοντες και επισκέπτες.
Επί πλέον η CAIR παρουσίασε Πανελλαδικά στην εκδήλωση «Αφρός & Φυσαλίδες 2009», το νέο αφρώδες ROSE, στο Ξενοδοχείο King George στο Σύνταγμα μια και οι σαμπάνιες και οι αφρώδεις οίνοι είναι συνυφασμένοι με γιορτινές και γενικότερα ιδιαίτερες στιγμές.
Γεύσεις 
Πολλοί οι επισκέπτες στο περίπτερο της CAIR που δοκίμασαν τις γεύσεις με φυσαλίδες από τα νέα αφρώδη της: VELVET 2002, ROSE RESERVE 1996, CAIR BRUT & DEMI SEC. Έμειναν ενθουσιασμένοι με την ποιότητα των προϊόντων και έδειξαν την εμπιστοσύνη τους στην εταιρεία.
Τα ονομαστά εστιατόρια της Αθήνας ΣΠΟΝΔΗ & ΧΥΤΡΑ, επέλεξαν τη λευκή VELVET 2002 στη λίστα τους.
www.imerisia.gr

Το πρώτο εγγλέζικο ουίσκι εδώ και έναν αιώνα.


Το ουίσκι, όπως γνωρίζει όλος ο κόσμος, είναι σκωτσέζικο. Αν όχι σκωτσέζικο, είναι ιρλανδικό, και στην περίπτωση αυτή προφέρεται «ουίσκεϊ», ή αμερικανικό, οπότε λέγεται «μπέρμπον». Ξαφνικά, λόγω παγκοσμιοποίη- σης και εξαγορών έγινε και ιαπωνικό, αλλά καλύτερα να μην το πείτε σε κανέναν.

Σίγουρα δεν είναι αγγλικό. Οι Αγγλοι παράγουν μπίρα και τζιν, ευκαιριακά όμως παράγουν και κρασί, μόνο και μόνο για να «τη σπάσουν» στους Γάλλους. Αλλά η παραγωγή ουίσκι έχει αφεθεί στους βόρειους γείτονές τους στη χώρα. Αυτά ίσχυαν μέχρι πρότινος. Διότι προ ημερών εμφιαλώθηκε το πρώτο αγγλικής παραγωγής ουίσκι σε αποστακτήριο του Νόρφολκ. Χρησιμοποίθηκε μάλιστα ως πρώτη ύλη αγγλικό κριθάρι και αγγλικό νερό, ενώ η απόσταξη έγινε από ομάδα άγγλων εργατών, υπό την καθοδήγηση ενός άνδρα του οποίου το αγαπημένο ποτό είναι το κόκκινο κρασί.

Τουλάχιστον είναι εκπαιδευμένοι από έναν Σκωτσέζο: κάποια πράγματα είναι αναπόφευκτα.

Η πρώτη περιορισμένη σειρά που εμφιαλώθηκε στο αποστακτήριο του Σεντ Τζορτζ έγινε ήδη δεκτή με ενθουσιασμό από τους φανατικούς πότες του ουίσκι, με αποτέλεσμα να εξαντληθεί. Η επόμενη σειρά θα αρχίσει να παραδίδεται την ερχόμενη άνοιξη.

Ο διευθυντής της επιχείρησης Αντριου Νέλστροπ δήλωσε όμως ότι αυτό δεν θα κρατήσει πολύ. Προηγουμένως είχε περάσει μια ημέρα με τόση δουλειά, που η μικρή αυτή οικογενειακή εταιρεία στο χωριό Ρέντχαμ, κοντά στο Δέτφορντ, σταμάτησε να απαντά στα τηλεφωνήματα.

Οι Νέλστροπ, μια ευκατάστατη αγροτική οικογένεια του Νόρφολκ, εξέτρεφαν το όνειρο της παραγωγής ουίσκι σε μια περιοχή της Βρετανίας που είναι κυρίως γνωστή για τις γαλοπούλες της, περισσότερα από 40 χρόνια.

« Ο παππούς μου έλεγε στον πατέρα μου:Δεν μπορώ να πιστέψω πως βγάζουμε όλο αυτό το κριθάρι και το στέλνουμε στη Σκωτία για να γίνει ουίσκι!» λέει ο 37χρονος κ. Νέλστροπ. «Η φράση αυτή είχε μείνει στο κεφάλι του πατέρα μου 40 χρόνια.Εκείνος κι εγώ κάναμε την ίδια συζήτηση επί 20 χρόνια. Τώρα, τελικά, είμαστε σε θέση να κάνουμε κάτι επιτέλους».
© Τhe Τimes 2009 
Πηγή: tovima.gr

fandb_gr:
Φωτογραφικό Υλικό από το αποστακτήριο του Σεντ Τζορτζ







energy drink PURE RUSH με φυσικά συστατικά.


Το ενεργειακό φυσικό ποτό Pure Rush μπορείς να το βρεις σε δύο γεύσεις, apple berry, μήλου και μούρων, και εξωτικού φρούτου guanabana, το οποίο απολαμβάνουν ως επιδόρπιο στην Κεντρική Αμερική.

Με το άνοιγμά τους απελευθερώνουν όλα τα φυσικά τους συστατικά: Ginseng, Guarana, Yerba Mate, Ιπποφαές Ραμνοειδές.

Το μυστικό του Pure Rush βασίζεται στα πολύτιμα φυσικά συστατικά του. Μάθε αναλυτικά τις "μαγικές" τους ιδιότητες και απελευθέρωσε τη φυσική σου ενέργεια:

Yerba Mate

Ο θάμνος Yerba Mate προέρχεται από τα δάση της Νοτίου Αμερικής.
  • Είναι φυσική πηγή καφεΐνης καθώς στα φύλλα του περιέχει όση καφεΐνη περιέχεται σε κόκκους καφέ.
  • Μαζί με τα υπόλοιπα συστατικά του έχει, εκτός από αναζωογονητική δράση και αντιοξειδωτικές ιδιότητες.
  • Ενισχύει την πνευματική διαύγεια και τη σωματική αντοχή.

Guarana

Το φρούτο Guarana ευδοκιμεί στο τροπικό δάσος του Αμαζονίου.
  • Η αναζωογονητική του δράση οφείλεται στην περιεκτικότητά του σε καφεΐνη.
  • Η πλούσια σύνθεσή του διεγείρει το μυϊκό σύστημα, μειώνει την αίσθηση κούρασης, καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες που προκαλούν τη γήρανση.

Ginseng

Η αποξηραμένη ρίζα Ginseng αποτελεί ένα από τα πιο δημοφιλή και διαδεδομένα βότανα στον κόσμο.
Χρησιμοποιείται ως συστατικό θεραπευτικών σκευασμάτων εδώ και εκατοντάδες χρόνια στην Κίνα, την Ιαπωνία και την Κορέα, αφού θεωρείται ότι χαρίζει ενέργεια, ζωντάνια, ευεξία.

από την PepsiCo ΗΒΗ Α.Β.Ε

Τάσος Ευαγγέλου, ο mr. Whisky της Ελλάδας


Τάσος Ευαγγέλου, ο mr. Whisky της Ελλάδας

του Δημήτρη Μαρκόπουλου

Ο κατά τον διάσημο Γερμανό συγγραφέα του Μεσοπολέμου Ρόμπερτ Μούζιλ «άνθρωπος χωρίς ιδιότητες», συνήθως γεννά τις χειρότερες ενοχές. Είναι αλήθεια ότι το να σπαταλάς μια ζωή, το να μην προοδεύεις σε κανέναν τομέα, με μια θρησκευτική ερμηνεία της ζωής, καταλήγει στην αμαρτία, στις τύψεις και τελικά στο κυνήγι από τις Ερινύες.
Στην περίπτωση του διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας Diageo κ. Τάσου Ευαγγέλου, οι ενοχές είναι περισσότερο δημιουργικές. Δεν έχουν να κάνουν με την έλλειψη μόχθου ή με το γεγονός ότι ο εν λόγω όμιλος δεν έχει ιδιότητες. Το αντίθετο μάλιστα. Η εταιρεία στη χώρα μας έχει κατακτήσει μια σειρά από ρεκόρ, με μεγαλύτερο αυτό της τρίτης θέσης παγκοσμίως στην κατανάλωση ουίσκι.
Οι Ερινύες όμως της Diageo έχουν να κάνουν ακριβώς με αυτήν την επιτυχία. Με το ίδιο της δηλαδή το αντικείμενο που δεν είναι άλλο από το αλκοόλ. Πόσο δύσκολο είναι να ξορκίσεις το κακό που η εμπορική σου δραστηριότητα εξ αντικειμένου γεννά; Είναι σωστό άραγε να πουλάς μια στιγμιαία χαρά, που ενδέχεται να οδηγήσει στην εξάρτηση και την ίδια στιγμή να νιώθεις απολύτως καλά και κοινωνικά χρήσιμος. Για την Diageo  τα πάντα είναι εφικτά, καθώς η διοίκησή της πιστεύει πως έχει βρει τη μαγική φόρμουλα.
Ισως δεν υπάρχει άλλη εταιρεία που να έχει ξοδέψει τόσο πολύ χρήμα και κόπο για να προβάλει την ανάγκη υπεύθυνης κατανάλωσης των αλκοολούχων ποτών. Ο ίδιος ο κ. Τάσος Ευαγγέλου μάλιστα, ως  «πιονέρος» αυτής της τάσης, θεωρεί χρέος τιμής να μιλά σε συνέδρια κατά του αλκοολισμού. Μέχρι και ειδική ημερίδα διοργάνωσε για την ασφαλή οδήγηση μετά την κατανάλωση αλκοόλ, με προσκεκλημένο τον οδηγό της Formula 1 Μίκα Χάκινεν.
Dies+geo = Γιορτάζω κάθε μέρα τη ζωή σε όλη τη Γη…
Για όσους δεν το γνωρίζουν, η ονομασία Diageo προέρχεται από τη «συνεύρεση» δύο λέξεων: της λατινικής «dies» που μεταφράζεται σε «ημέρα» και της λέξης «geo» που έχει ρίζες στην αρχαιοελληνική λέξη «γαία». Αυτό ακριβώς είναι και το σλόγκαν του ομίλου. «Γιορτάζουμε τη ζωή κάθε ημέρα, σε όλη τη Γη, υπεύθυνα».
Πολλοί βέβαια έχουν το δικαίωμα να θεωρήσουν κάπως υποκριτικό το ενδιαφέρον μιας εταιρείας που κερδίζει εκατομμύρια ευρώ από το αλκοόλ, να μιλά για υπευθυνότητα. Ας μη λησμονούμε εξάλλου ότι χιλιάδες είναι οι θάνατοι που οφείλονται στο κατά τους Ινδιάνους «νερό που καίει».
Είναι αλήθεια πάντως ότι η στροφή αυτή προς την υπευθυνότητα δεν ήλθε αβίαστα για τον γνωστό όμιλο. Και για όσους προτρέξουν να πουν ότι η ένδειξη «καταναλώνω υπεύθυνα» είναι υποχρεωτική, κάπως σαν «το κάπνισμα σκοτώνει» για τα τσιγάρα, η Diageo «απαντά» ότι δεν έκανε απλώς αυτό που ήταν υποχρεωμένη να κάνει. Πήρε δαπανηρές πρωτοβουλίες και επένδυσε μπόλικη φήμη στην καμπάνια αυτή.
Κάτι οι περικοπές στις διαφημίσεις των ποτών που η Ε.Ε. θέσπισε, κάτι το συνολικό κλίμα που αναδύεται για το health life, η εταιρεία ανέκρουσε πρύμναν. Στα παραπάνω συνέτεινε και το γεγονός της συγχώνευσης που οδήγησε στο σχήμα Diageo.
 Πιο συγκεκριμένα, η Diageo, με έδρα το Λονδίνο, προήλθε από την συγχώνευση των εταιρειών Grand Metropolitan και Guinness  το 1998.  Το 2002 εξαγόρασε την Seagram και σήμερα δραστηριοποιείται σε 180 χώρες του κόσμου με 22.600 εργαζόμενους, πωλήσεις 14,2 δισ. ευρώ, κέρδη 3 δισ. ευρώ και ένα χαρτοφυλάκιο premium προϊόντων που περιλαμβάνουν τα ουίσκι  Jonnie Walker, Haig, Dimple, το λικέρ Baileys, τις βότκες Ursus και Smirnoff, το τζιν Gordon’ s και την τεκίλα Jose Cuervo.
Παιδί αυτής της συγχώνευσης υπήρξε στη χώρα μας η θυγατρική Diageo Hellas η οποία δημιουργήθηκε το 2002. Η εκκίνησή της ήταν πραγματικά εντυπωσιακή. Πολύ σύντομα, η εταιρεία κατάφερε να κατακτήσει την πρώτη θέση στην κατηγορία των premium αλκοολούχων ποτών και το 13-15% της συνολικής αγοράς αλκοολούχων ποτών στη χώρα μας. Μιας αγοράς η οποία σε μεγάλο ποσοστό είναι διάσπαρτη.
Σημαντικότερη όμως επιτυχία της εταιρείας υπήρξε η καταιγιστική της διαφημιστική προβολή, η οποία εισήγαγε νέα ήθη στο marketing. Όλες οι διαφημίσεις του ομίλου δημιουργούν σχολή, καθώς θυμίζουν μίνι κινηματογραφικές ταινίες. Χαρακτηριστικότερο όλων δείγμα είναι οι διαφημίσεις της εταιρείας με την εξελικτική πορεία της ανθρωπότητας μέσα φυσικά από την αρχή που γίνεται με το κυλιόμενο βαρέλι του Johnnie Walker.
Ο Ελληνας leader maximo
Το μεγαλύτερο μερίδιο της θετικής πορείας της εταιρείας σαφώς οφείλεται στη διοίκηση ενός «μετρ» της εν λόγω αγοράς. Ο Τάσος Ευαγγέλου είναι ο υπεύθυνος για το λανσάρισμα στην Ελλάδα πολλών brands, αλλά και της συνολικά δυναμικής τα τελευταία χρόνια εμπορικής πολιτικής της, η οποία συνοδεύθηκε από άνοιγμα των πωλήσεών της στα ράφια των super markets αλλά και στην αγορά της «νύχτας».
Δεν είναι τυχαίο το γεγονός πως επί σειρά ετών ο Τάσος Ευαγγέλου δεν εγκαταλείπει τον ρόλο του εμπορικού διευθυντή, θέλοντας να έχει τον έλεγχο σε όλα τα πεδία. Και πώς να εγκαταλείψει το «πόστο», αφού η Diageo στην Ελλάδα έχει προ πολλού ξεπεράσει το φράγμα των 300 εκατ. ευρώ σε πωλήσεις, ενώ θεωρείται ο νούμερο ένα καλοπληρωτής του Δημοσίου σε ό,τι αφορά τους ειδικούς φόρους κατανάλωσης, καθώς καταβάλλει περίπου 100 εκατ. ευρώ! Σε κάθε περίπτωση, ο Τάσος Ευαγγέλου θεωρείται αυτήν τη στιγμή αναντικατάστατο στέλεχος του ομίλου.
Και η Ελλάδα ανήκει στο κλειστό club των ραγδαία ανερχόμενων αγορών, καθώς βρίσκεται στην τρίτη θέση από πλευράς πωλήσεων για τη Diageo σε όλο τον πλανήτη. Μόνο οι ΗΠΑ και οι παγκόσμιες αγορές των Duty Free περνάνε τη χώρα μας, ενώ έπονται οι αγορές της Μέσης Ανατολής και της Ασίας.
Για τον παραπάνω λόγο ο Έλληνας manager δεν είναι μόνο ο …leader Maximo της εγχώριας αγοράς, αλλά ταυτόχρονα έχει επιφορτιστεί και με καθήκοντα διευθύνοντος συμβούλου για όλη τη Νότια Ευρώπη. Πρόκειται για έναν τίτλο τιμής, καθώς ένας Έλληνας μάνατζερ εντάσσεται στο ευρύτερο σύνολο της εταιρείας που έμαθε τον πλανήτη τι εστί Johnnie Walker.
Παρέα με τον Μίκα Χάκινεν
Στα παράσημα βέβαια του Έλληνα διευθύνοντος συμβούλου είναι και η στροφή της Diageo προς την ευαισθητοποίηση για τον καταναλωτή. Για πρώτη φορά η εταιρεία τον Ιούνιο του 2007 πραγματοποίησε κάτι πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δεδομένα. Μια εταιρεία με αντικείμενό της την πώληση του αλκοόλ υλοποίησε τον κοινωνικό της απολογισμό!
Μάλιστα για να δώσει επιπρόσθετο κύρος σε αυτήν την προσπάθεια, ο Τάσος Ευαγγέλου κάλεσε στην Ελλάδα τον διεθνούς φήμης ραλίστα της Formula 1 Μίκα Χάκινεν, ο οποίος μίλησε σε ειδική ημερίδα για τον κίνδυνο του να οδηγεί κανείς υπό την επίδραση του αλκοόλ.
Την ίδια περίοδο η εταιρεία διοργάνωσε εκστρατεία με τίτλο «όταν πίνω εγώ, οδηγεί κάποιος άλλος», εισηγήθηκε τον κώδικα μάρκετινγκ για τα αλκοολούχα ποτά, ενώ έβαλε βαθιά το χέρι στην τσέπη χρηματοδοτώντας μέσω του Diageo Foundation επενδύσεις κοινωνικού χαρακτήρα. Στο άξονα αυτό και με επίκεντρο το μήνυμα «Δεν πίνω πριν οδηγήσω», η εταιρεία ενεργοποιήθηκε για περισσότερα από 3 χρόνια στην Ελλάδα, εξαπλώνοντας διαρκώς την επικοινωνία της σε όλο και περισσότερους καταναλωτές.
Έχει δε πετύχει να έρθει σε άμεση επαφή με πάνω από 100.000 Αθηναίους πολίτες, η βάση δεδομένων της ιστοσελίδας της Diageo προσεγγίζει τα 10.000 μέλη, ενώ πάνω από 1,5 εκατ. συμπολίτες ηλικίας 18 – 35 ετών, δέχθηκαν τα μηνύματα της εταιρείας μέσω επικοινωνιακών ενεργειών.  Τα αποτελέσματα των ερευνών είναι ενθαρρυντικά, αφού έχουν δείξει ότι 75% όσων έχουν εκτεθεί στα μηνύματά αυτά προτίθενται να ορίσουν τον Οδηγό της Παρέας πριν από την έξοδό τους, ενώ μόλις το 43% των ερωτηθέντων που δεν συμμετείχαν στο πρόγραμμα δήλωσαν το ίδιο.
Στο club του ΣΕΒ «νέας γενιάς»
Οι δράσεις του δραστήριου κ. Ευαγγέλου δεν τερματίζονται μονάχα εδώ. Ο ίδιος είναι ενεργό μέλος του Συνδέσμου Ελλήνων Βιομηχάνων και μάλιστα ανήκει στους θερμούς υποστηρικτές του νυν προέδρου κ. Δημήτρη Δασκαλόπουλου. Μάλιστα την είσοδο στο ανανεωμένο διοικητικό συμβούλιο του ΣΕΒ την οφείλει στον τέως πρόεδρο της ΔΕΛΤΑ, καθώς ο τελευταίος θεώρησε απαραίτητο το άνοιγμα του εργοδοτικού κλειστού club προς τη νέα γενιά στελεχών της αγοράς.
Έργο Ευαγγέλου είναι επίσης η αλματώδης ανάπτυξη του προσωπικού της εταιρείας, που αυτή τη στιγμή προσεγγίζει τα 300 άτομα, αλλά και η διαρκής κατάληψη μεριδίων σε νέες αγορές όπου η Diageo επιλέγει να επενδύσει. Διότι είναι αλήθεια ότι ο Τάσος Ευαγγέλου γνωρίζει από πρώτο χέρι ποιες είναι οι καινούργιες αγορές και τα νέα πεδία στα οποία θα πρέπει να επενδύσει πολύ προτού τα καταλάβει ο ανταγωνισμός.
204 χρόνια …«keep walking»
Η ιστορία της Diageo ουσιαστικά είναι η ιστορία ενός διάσημου brand. Ο λόγος για τον διασημότερο «περιπατητή», τον κ. Johnnie Walker. Ο John Walker γεννήθηκε το 1805 στο Toddrings Farm, της κοινότητας Ayrshire της Σκοτίας.
Η εταιρεία ποτοποιίας ιδρύθηκε στα 1820 και το 1870 η εταιρεία παρουσίασε την πρώτη της μποτίλια. Στα τέλη του 19ου αιώνα, η οικογενειακή εταιρεία κάνει την πρώτη της εξαγορά αγοράζοντας την πλειοψηφία της Cardow Distillery.
Στα 1909 παρουσιάζονται τα Johnnie Walker Red & Black Label, ενώ τότε ακριβώς σχεδιάζεται και η περίφημη φιγούρα του άνδρα που περπατά παρέα με το μπαστούνι του. Αυτό θα είναι το σήμα κατατεθέν της εταιρείας από τότε. Ένα ίσως από τα διασημότερα σήματα όλων των εποχών στο παγκόσμιο εμπόριο. Σημείο αιχμής για το σήμα υπήρξε το 1999, χρονιά κατά την οποία λανσαρίστηκε το σλόγκαν «Keep walking».
Γνωρίζατε ότι…
# Το προϊόν κερδίζει διεθνείς διαγωνισμούς ποιότητας ήδη από το 1879 και είναι η εταιρεία με τα περισσότερα βραβεία σε όλο τον πλανήτη;
# Η εταιρεία είναι επίσημος προμηθευτής του βασιλικού οίκου της Μεγάλης Βρετανίας από το 1934 με απόφαση του βασιλιά Γεωργίου του 5ου;
# Η μποτίλια του Ultra Premium King George V πωλείτο προς 400 δολάρια η καθεμιά;
# Η εορταστική μποτίλια των 200 χρόνων της εταιρείας το 2005 με την επωνυμία «1805» και «Anniversary» έφθασε να πωλείται προς 10.000 δολάρια η καθεμιά διότι είχε κυκλοφορήσει μόλις σε 200 αντίτυπα;
# Η εταιρεία πουλά κατ’ έτος περί τις 120 εκατομμύρια φιάλες, ενώ το Johnnie Walker κατέχει την πρώτη θέση σε πωλήσεις ουίσκι, μακράν του δεύτερου σήματος.
protothema.gr

Αυστραλία- Η μπύρα κάνει καλό στις σχέσεις!



Οι Αυστραλές πιστεύουν πως οι άνδρες θα πρέπει να βγαίνουν έξω για να πιούν μπύρες ή άλλα ποτά με τους φίλους τους γιατί έτσι γίνονται πιο ρομαντικοί στις σχέσεις τους!
Αυτό προκύπτει από μια νέα έρευνα, σύμφωνα με την οποία το 78% των γυναικών που ερωτήθηκαν απάντησε πως οι άνδρες που βγαίνουν για μπύρες μόνο με τους φίλους τους γίνονται πιο ρομαντικοί.
Εξ άλλου και το 85% των γυναικών απάντησε ότι θέλει να περνά χρόνο αποκλειστικά με τις φίλες, χωρίς ανδρική παρουσία.

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr