http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

::food marketing news:: H Danone λανσάρει το Activia 2%

http://4.bp.blogspot.com/_v72hvb-bXzo/SY4HBx4w2DI/AAAAAAAAATU/pSlhAcobelo/s200/activia.bmp

Ένα νέο προϊόν εισάγει στην ελληνική αγορά η Danone, το Activia 2%.

Στόχος είναι η κάλυψη της ανάγκης περισσότερων γυναικών για ισορροπημένη διατροφή με χαμηλά λιπαρά και βελτίωση της πεπτικής ευφορίας, χωρίς στέρηση της γεύσης. Το νέο Activia 2% προσφέρεται σε χαμηλή τιμή. Συγκεκριμένα, το Activia 2% στραγγιστό θα είναι διαθέσιμο για τον 1ο μήνα διανομής έναντι1,99 ευρώ (πακέτο 2 x 200gr) και το Activia 2% αγελάδος στην τιμή του 1,75 ευρώ (πακέτο 2 x 200gr). Το προϊόν λανσάρεται με το μήνυμα «Νιώθεις ανάλαφρη... δείχνεις ανάλαφρη» και στην καμπάνια πρωταγωνιστεί η Σμαράγδα Καρύδη.

Marketing Week Online
marketingweek.gr

::food marketing news:: "Στιγμες Καλοκαιριού" από τη Misko

http://www.miskocareers.gr/images/MISKO.jpg

H Misko πραγματοποιεί τον διαγωνισμό «Στιγμές Καλοκαιριού και… Misko».

Μέσα στις πολυσυσκευασίες Misko με το σήμα του διαγωνισμού υπάρχει ένα ειδικό έντυπο στο οποίο αναγράφεται ένας μοναδικός κωδικός που δίνει την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να κερδίσουν καλοκαιρινά δώρα. Στέλνοντας τον συγκεκριμένο κωδικό με sms συμμετέχουν σε κληρώσεις για να κερδίσουν 1 Samsonite Sac Voyage κάθε μέρα (συνολικά 60) και 1 τριήμερο ταξίδι για 4 άτομα σε δημοφιλή νησιά της Ελλάδας κάθε εβδομάδα (συνολικά 8). Μετά τη λήξη του διαγωνισμού, που θα διαρκέσει μέχρι τις 31 Αυγούστου 2010, θα πραγματοποιηθεί η μεγάλη κλήρωση και ένας υπερτυχερός θα κερδίσει ένα φουσκωτό σκάφος. Επιπλέον, στο έντυπο υπάρχουν προτάσεις για συνταγές από τον γνωστό σεφ Αλέξανδρο Παπανδρέου και διατροφικά tips από τον διαιτολόγο Κωνσταντίνο Ξένο, καθώς και εκπτωτικά κουπόνια για την αγορά των ζυμαρικών Misko.

Marketing Week Online
marketingweek.gr

::food news:: Το γλυκό της Κυριακής στο Βήμα

Ολοένα και μεγαλύτερο ενδιαφέρον υπάρχει για τα διαδικτυακά μαγειρέματα από τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης. Το γλυκό της Κυριακής φιλοξενήθηκε στην εφημερίδα το Βήμα, στο φύλλο της Τρίτης 27 Απριλίου.

www.glykokyriakis.gr

Έντυπη έκδοση
Ηλεκτρονική έκδοση

::food news:: Yourgoods.gr

Στόχος της YourGoods είναι αφ’ενός, να παρέχει ενημέρωση σχετικά με το “τι παραδοσιακά προϊόντα παράγει ο κάθε τόπος και πού μπορούμε να τα προμηθευτούμε”, και αφ’ετέρου, να συμβάλλει στην ανάπτυξη νέων σχέσεων συνεργασίας μεταξύ παραγωγών, καταναλωτών και καταστημάτων χωρίς διαμεσολαβήσεις, εντοπίζοντας ο ένας τον άλλον άμεσα στο δίκτυο της.
Για την επίτευξη αυτών των στόχων προχωρήσανε στη δημιουργία ενός χώρου ενημέρωσης και προβολής ποιοτικών προϊόντων από όλη την Ελλάδα με εύκολη αναζήτηση για τους ενδιαφερόμενους καταναλωτές - επαγγελματίες.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο παρακάτω Ενημερωτικό Έντυπο:

::olive oil news:: Καθηλωμένες οι τιμές του ελαιολάδου



H αναμενόμενη αύξηση της παραγωγής σε Ελλάδα και Ισπανία αναμένεται να καθηλώσει περαιτέρω τις τιμές του ελαιολάδου. Στο πλαίσιο αυτό είναι αναγκαία η αναδιάρθρωση της εσωτερικής αγοράς τόνισε ο επιστημονικός σύμβουλος του Συνδέσμου Ελαιοκομικών Δήμων Κρήτης κ. Νίκος Μιχελάκης.

Ο κ. Μιχελάκης ρωτήθηκε από δημοσιογράφους αναφορικά με το "πάγωμα" των τιμών ελαιολάδου που έχει διαπιστωθεί το τελευταίο χρονικό διάστημα. "Η ανθοφορία στην Κρήτη συνεχίζεται με ικανοποιητικό βαθμό και αν δεν έχουμε πρόβλημα από την πλευρά της δακοκτονίας ή των καιρικών συνθηκών μπορεί να θεωρούμε ότι θα έχουμε πολύ μεγάλη σοδειά. Ανάλογη καλή σοδειά αναμένεται να έχει και η Ισπανία, περίπου 1,4 εκ. τόνους. Αυτά τα δεδομένα όμως, σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση που πλήττει όχι μόνο την Ελλάδα αλλά και τις Ευρωπαϊκές χώρες, που δεν θα επιτρέψει άνοδο στη λιανική, δεν προοιωνίζουν ευχάριστες εξελίξεις στο επίπεδο των τιμών του παραγωγού", ανέφερε ο κ. Μιχελάκης.

Ο επιστημονικός σύμβουλος του ΣΕΔΗΚ υπογράμμισε τη σημασία των δομικών αλλαγών ειδικά στο σύστημα φύλαξης και εμπορίας του ελαιολάδου. "Θα πρέπει να δούμε πώς θα μπορέσουμε να διορθώσουμε εσωτερικά την κατάσταση, δηλαδή, να δημιουργηθούν μεγάλες μονάδες και να σταματήσει η υπερπροσφορά που γίνεται με τα πολυάριθμα ελαιοτριβεία και τους εμπόρους που έχουμε στην Κρήτη. Είναι ευχάριστο, έστω και καθυστερημένα, που το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης έχει ξεκινήσει τη διαβούλευση για την αναδιάρθρωση του συνεταιριστικού κινήματος.

Θεωρούμε ότι θα πρέπει να διαμορφωθεί μια ελληνική, κρητική καταναλωτική συνείδηση, να καταλάβουμε ότι θα πρέπει να προωθήσουμε τα τοπικά μας προϊόντα, το ελαιόλαδο, την κρητική διατροφή, γιατί το αντίθετο, η υιοθέτηση ξένων διατροφικών προϊόντων, μεταφέρει οπωσδήποτε απασχόληση από την Ελλάδα στο εξωτερικό", ανέφερε ο κ. Μιχελάκης.

Στο πλαίσιο της προσπάθειας ευαισθητοποίησης της κοινής γνώμης για το ζήτημα αυτό ο ΣΕΔΗΚ συνεχίζει την οργάνωση των εκδηλώσεων με την επωνυμία "Δρόμοι της ελιάς" που μετά τα Χανιά, το Ρέθυμνο, το Λασίθι θα γίνουν και στο Ηράκλειο στις 8 Μαΐου.

paseges.gr

::olive oil news::Επιστολή Προέδρου Επιμελητηρίου Μεσσηνίας προς τον Πρόεδρο Olympic Air & Πρόεδρο Marfin Investment Group

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgVVCxX0M4unwitEXZCSkQVyIzogez-OiQS3I662o2_ltdU4ZTXbchRuIsOq1SPqEYEVz_FmuAYXIh-iRm5KpvMpYuayKu-T0loc_UXCPU6iW1LAwV-QVIv1poP36TubUloA7bBZrDGiooz/s320/Karampatos.jpg

Αγαπητέ κύριε Βγενόπουλε,

Σας εκφράζω την χαρά και την ικανοποίηση όλων μας για την άμεση απάντηση και κινητοποίηση των αρμόδιων συνεργατών σας σε συνέχεια του αιτήματός μας για χρήση ελληνικού αντί ιταλικού ελαιολάδου στις πτήσεις της Olympic Air.
Οφείλω να ομολογήσω ότι ιδιαίτερα εντυπωσιακή ήταν η δική σας πολύ ανθρώπινη προσωπική παρέμβαση στο θέμα, κάτι που σας τιμά σαν άνθρωπο και σαν επιχειρηματία. Είμαστε πλέον βέβαιοι ότι το τόσο επιτυχημένο σύνθημα της Olympic Air «Η Ελλάδα Ψηλά», το εννοείτε πραγματικά και είναι συνώνυμο της επιθυμία σας για προβολή των ελληνικών παραδοσιακών προϊόντων στον επισκέπτη και δημιουργία μιας εικόνας της Χώρας μας φιλόξενης και αυθεντικής από την πρώτη στιγμή.
Με αφορμή αυτό το γεγονός, που έστρεψε την προσοχή σας στην πολύπαθη περιοχή μας -τη Μεσσηνία- και με την ιδιότητα σας ως Πρόεδρος της MIG, επιτρέψτε μου να σας υποβάλλω μια πρόταση: τη δημιουργία “Θερμοκοιτίδας Καινοτομίας” σε ιδιόκτητο τριώροφο κτήριο του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας, που βρίσκεται στο κέντρο της Καλαμάτας. Είναι μια πρόταση η οποία αξίζει να υποστηριχθεί επ’ ωφελεία της επιχειρηματικότητας στην ευρύτερη περιοχή και της ελληνικής οικονομίας γενικότερα.
Με την ελπίδα ότι δεν θα αποστρέψετε το βλέμμα σας από τη Μεσσηνία, είμαι στη διάθεσή σας για μια πληρέστερη σχετική ενημέρωση.

Με ιδιαίτερη εκτίμηση και θερμούς χαιρετισμούς,
Γιώργος Καραμπάτος
Πρόεδρος Επιμελητηρίου Μεσσηνίας

ΠΗΓΗ:ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

Πανευρωπαϊκος κόμβος εκπαίδευσης στη Βιολογική Γεωργία και Αγρο-Οικολογία

Νέα διαδικτυακή «πύλη» Organic.Edunet
http://s.enet.gr/resources/2010-04/organic-edunetgr---viologikh-gewrgia-thumb-medium.jpg
Το Εθνικό Δίκτυο Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΔΕΤ Α.Ε.) εγκαινιάζει σήμερα την πολυγλωσσική, διαδικτυακή πύλη Organic.Edunet (www.organic-edunet.eu), έναν πανευρωπαϊκό κόμβο εκπαίδευσης σε θέματα βιολογικής γεωργίας και αγρό-οικολογίας.

Ο πανευρωπαϊκός κόμβος εκπαίδευσης Organic.Edunet παρέχει ανοιχτή πρόσβαση σε ψηφιακό περιεχόμενο, διαθέσιμο σε οκτώ γλώσσες, με στόχο την εκπαίδευση, την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση των εκπαιδευτικών και ερευνητικών κοινοτήτων, αλλά και του ευρύτερου κοινού, σε θέματα βιολογικής γεωργίας και αγρο-οικολογίας. Το περιεχόμενο του κόμβου αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού έργου Organic.Edunet που συντονίζει το Εθνικό Δίκτυο Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΔΕΤ Α.Ε.), με συμμετοχή 16 εταίρων από δέκα ευρωπαϊκές χώρες.

Το έργο Organic.Edunet έχει ως σκοπό την δημιουργία μιας Πολυγλωσσικής Ομοσπονδίας Μαθησιακών Αποθετηρίων με υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικό περιεχόμενο. Μέσα από αυτή τη διαδικασία το έργο προσπαθεί να ευαισθητοποιήσει και να εκπαιδεύσει τους νέους της Ευρώπης σε θέματα Βιολογικής Γεωργίας και Αγρο-Οικολογίας.

Πρόκειται για ένα τριετές έργο που στοχεύει επίσης στο να διευκολύνει την πρόσβαση, χρήση και εκμετάλλευση ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου που σχετίζεται με την Βιολογική Γεωργία και την Αγρό-Οικολογία.

Το έργο Organic.Edunet χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα eContentplus, ένα κοινοτικό πρόγραμμα, το οποίο επιδοτεί πρωτοβουλίες που έχουν ως στόχο την βελτίωση της πρόσβασης, χρήσης και εκμετάλλευσης ψηφιακού περιεχομένου στην Ευρώπη.

enet.gr

::food news:: Μεγάλος Διαγωνισμός Barilla

http://www.eminoconcepts.com/fsudds/products/catalog/images/Barilla%20logo.jpg
Mοιραστείτε έναν κόσμο Ιταλικής Απόλαυσης με οδηγό τα Νέα πακέτα Barilla!

H Βαrilla, στο πλαίσιο της ανανέωσης των συσκευασιών των ζυμαρικών της, μας καλεί να μοιραστούμε παρέα με τα αγαπημένα μας πρόσωπα έναν κόσμο ιταλικής απόλαυσης και να κερδίσο υμε μοναδικά πλούσια δώρα μέσα από τον νέο μεγάλο διαγωνισμό με οδηγό τα νέα πακέτα της. Οι ανανεωμένες μας συσκευασίες χαρακτηρίζονται από μοντέρνα, κομψή και ζεστή αισθητική, ενώ ταυτόχρονα λειτουργούν σαν ένα «Βιβλίο Απόλαυσης και Μαγειρικής Έμπνευσης». Η Βασική Σειρά της Barilla με το βαθύ μπλε χρώμα, την κυρίαρχη παρουσία του σχήματος και την απολαυστική ανάδειξη της συνταγής γίνεται πιο οικεία και αληθινή στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων. Η σειρά Ολικής Αλέσεως παρουσιάζεται με ένα πορτοκαλί-καφέ χρώμα που συνδέεται σαφώς με τα Ολικής Αλέσεως, ένα χρώμα που εκπέμπει ζεστασιά και άνεση και μας θυμίζει τα χρώματα της γης. Στο πλαίσιο του διαγωνισμού, που θα διαρκέσει από τις 20 Απριλίου μέχρι τις 20 Ιουλίου 2010, οι καταναλωτές θα μπορούν στείλουν τον μοναδικό κωδικό που θα βρουν στο ειδικό έντυπο μέσα στις πολυσυσκευασίες ζυμαρικών Barilla, είτε μέσω SMS, είτε μέσω της ιστοσελίδας www.neapaketabarilla.gr.

Πλούσια δώρα θα μοιραστούν στους νικητές όπως 3ήμερα ταξίδια στη Ρώμη για γευστικές απολαύσεις, Pasta parties στο σπίτι των νικητών με τον γνωστό σεφ Αλέξανδρο Παπανδρέου και πολλά ακόμα μοναδικά δώρα. Επιπλέον, σε επιλεγμένα καταστήματα θα υπάρχουν ειδικοί χώροι Barilla, όπου προωθήτριες θα υποδέχονται τους καταναλωτές και θα τους καλούν να παίξουν ένα διαδραστικό παιχνίδι με τα νέα πακέτα Barilla και να κερδίσουν αυτόματα ατζέντες, στιλάτες ποδιές, αλλά και εκπτωτικά κουπόνια για την επαναγορά των νέων μοναδικών συσκευασιών της Barilla.

Πολλές χρήσιμες πληροφορίες & συνταγές περιλαμβάνονται στο site που σχεδιάσαμε ειδικά για τον μεγάλο διαγωνισμό www.neapaketabarilla.gr


Πληροφορίες: κα Ελισάβετ Θεοδοσιάδου, τηλ.: 210-7418900, fax: 210-7418930,
e-mail: theodosiadou@aea.gr

imerisia.gr

::f&b industry news:: Με …300% «έτρεξε» στο τρίμηνο η 3E

http://www.agronews.gr/images/stories/logotypa/coca-cola-neo-logo.jpg
Υπερτριπλάσια κέρδη σε σχέση με ένα χρόνο πριν εμφάνισε η Coca-Cola 3E στο πρώτο τρίμηνο του 2010, καθώς το πρόγραμμα περικοπών απέδωσε καρπούς.

Πιο συγκεκριμένα, ο ελληνικός όμιλος εμφιάλωσης, ο οποίος ανοίγει το χορό των αποτελεσμάτων για το α΄ τρίμηνο του έτους, εμφάνισε στο εξεταζόμενο διάστημα συγκρίσιμα καθαρά κέρδη 25 εκατ. ευρώ, σε σχέση με τα 7 εκατ. ευρώ του αντίστοιχου περυσινού διαστήματος, που αντιστοιχούν σε κέρδη ανά μετοχή ύψους 0,07 ευρώ έναντι 0,02 ευρώ πέρυσι. Σημειώνεται ότι τα κέρδη του ομίλου είναι υψηλότερα των εκτιμήεσων των αναλυτών οι οποίοι τοποθετούσαν τα κέρδη στα 14 εκατ. ευρώ.
Την ίδια περίοδο ο όγκος των πωλήσεων κατέγραψε πτώση 2%, διαμορφούμενος στα 431 εκατ. unit cases, με έσοδα 1,377 δισ. ευρώ, σταθερά σε σχέση με πέρυσι.
Σε συγκρίσιμη βάση τα λειτουργικά κέρδη διαμορφώθηκαν στα 52 εκατ. ευρώ, 26% υψηλότερα σε σχέση με το α΄ τρίμηνο του 2009.
Οι Καθαρές Ταμειακές Ροές έφτασαν τα 65 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά €56 εκατ. σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.
Σχολιάζοντας τα μεγέθη ο διευθύνων σύμβουλος της Coca-Cola 3E, κ. Δώρος Κωνσταντίνου δήλωσε «Η κερδοφορία της Εταιρείας μας βελτιώθηκε κατά το πρώτο τρίμηνο, αποτέλεσμα το οποίο αντανακλά τα οφέλη από την εφαρμογή των προγραμμάτων περικοπής κόστους την περασμένη χρονιά, σε συνδυασμό με τη θετική επίδραση των συναλλαγματικών ισοτιμιών στις χώρες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε. Το αποτέλεσμα αυτό επετεύχθη σε ένα δυσχερές οικονομικό περιβάλλον, με την ψυχολογία των καταναλωτών να παραμένει αδύναμη και τις συνθήκες στις χρηματαγορές αβέβαιες, σε βαθμό που συνεχίζουν να επηρεάζουν δυσμενώς την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών σε αρκετές από τις αγορές μας. Αυτό οδήγησε σε μια περαιτέρω μείωση του όγκου πωλήσεων στο πρώτο τρίμηνο, αν και ο ρυθμός μείωσης επιβραδύνθηκε σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο.
Θεωρούμε ενθαρρυντικά κάποια πρώιμα σημάδια οικονομικής σταθεροποίησης σε σημαντικές χώρες, κυρίως στις αναδυόμενες και αναπτυσσόμενες αγορές μας. Παρ’ όλα αυτά παραμένουμε επιφυλακτικοί, δεδομένου ότι το πρώτο τρίμηνο είναι, λόγω εποχικότητας, ένα από τα λιγότερο σημαντικά τρίμηνα για τη δραστηριότητά μας και οι οικονομικές συνθήκες συνεχίζουν να επιδεινώνονται σε κάποιες χώρες δραστηριοποίησής μας.
Η έμφασή που δίνει ο Όμιλος στην δημιουργία ταμειακών ροών συνεχίζει να φέρνει αποτελέσματα, ενώ η συνεχής χρηματοοικονομική πειθαρχία αναμένεται να υποστηρίξει την κερδοφορία μας στο σύνολο της χρονιάς. Αν και αναμένουμε ο ρυθμός ανάκαμψης να ποικίλει ανάμεσα στις αγορές μας, παραμένουμε σίγουροι ότι μπορούμε να εφαρμόσουμε αποτελεσματικά την στρατηγική μας στην αγορά προκειμένου να επιτύχουμε υψηλού ρυθμού ανάπτυξη σε βάθος χρόνου.»

www.agronews.gr

::food safety news::Κοιλιοκάκη ή δυσανεξία στην γλουτένη. Είναι τελικά αλλεργία;

foodsafety.pblogs.gr

food allergens.jpgΤα άτομα με δυσανεξία στην γλουτένη δεν οδηγούνται σε αλλεργική αντίδραση με την κατανάλωση γλουτένης. Έτσι η κοιλιοκάκη δεν αποτελεί αλλεργία. Μια αλλεργική αντίδραση εμφανίζεται όταν το ανοσοποιητικό σύστημα του σώματος παράγει αντισώματα απέναντι σε μια φυσιολογικά αβλαβή ουσία από τα τρόφιμα ή το περιβάλλον, την οποία αντιμετωπίζει σαν να ήταν παθογόνος. Στην κοιλιοκάκη, η γλουτένη στα τρόφιμα οδηγεί σε καταστροφή του βλεννογόνου του εντέρου, η οποία με τη σειρά της εμποδίζει τη σωστή πέψη και απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών στον οργανισμό. Το αποτέλεσμα είναι ουσιαστικά χρόνιος υποσιτισμός με ανεπάρκεια θερμίδων και απαραίτητων θρεπτικών ουσιών, όπως πρωτεΐνες, βιταμίνες και ανόργανα στοιχεία. Δεν είναι ακόμα γνωστό για ποιο λόγο ορισμένοι άνθρωποι αναπτύσσουν κοιλιοκάκη, αλλά φαίνεται ότι υπάρχει κάποιο οικογενειακό υπόβαθρο. Αυτή τη στιγμή, η μόνη συνιστώμενη προληπτική δράση είναι να αποφεύγεται η εισαγωγή τροφίμων που περιέχουν σιτάρι στη δίαιτα ενός μωρού τουλάχιστον για τους έξι πρώτους μήνες ζωής. Διαβάστε περισσότερα:

http://www.eufic.org/article/el/health-lifestyle/food-allergy-intolerance/artid/coeliac-disease-gluten-intolerance/

::milk news:: Ενίσχυση σε παραγωγούς αγελαδινού γάλακτος!!!

http://media2.feed.gr/filesystem/images/20100429/engine/assets_LARGE_t_942_17082776_type11585.jpg
Η κατανομή των ποσών ανά δικαιούχο θα γίνει βάσει των ετήσιων παραδόσεων γάλακτος όπως αυτές διαμορφώθηκαν κατά το έτος 2009

Της Μαρίας Γιουρουκέλη

Την καταβολή έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης ύψους 1,5 εκατ. ευρώ στους παραγωγούς αγελαδινού γάλακτος αποφάσισε το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, προκειμένου να αμβλυνθούν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν εξαιτίας της κατακόρυφης πτώσης των τιμών. Πρόκειται για ενισχύσεις που χορηγούνται στο πλαίσιο εφαρμογής των μέτρων της Κομισιόν για στήριξη του κλάδου μετά την κρίση που σημειώθηκε σε όλη την Ευρώπη.

Ηδη, ο αρμόδιος Οργανισμός Πληρωμών Κοινοτικών Επιδοτήσεων επιταχύνει τις σχετικές διαδικασίες προκειμένου οι σχετικές πληρωμές στους δικαιούχους να γίνουν πριν από την 30ή Ιουνίου 2010.

Τα ποσά
Το μέτρο αυτό έρχεται να συμπληρώσει μια σειρά άλλων ειδικών παρεμβάσεων που θα εφαρμοστούν για τον τομέα του γάλακτος στο πλαίσιο του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης - Ανάπτυξη της Υπαίθρου «Αλέξανδρος Μπαλτατζής» 2007-2013. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης, η κατανομή των ποσών ανά δικαιούχο θα γίνει βάσει των ετήσιων παραδόσεων γάλακτος όπως αυτές διαμορφώθηκαν κατά το έτος 2009. Συγκεκριμένα, για τους παραγωγούς με ετήσιες ισοδύναμες παραδόσεις προβλέπονται τα εξής:

  • Από 3.000 μέχρι 25.000 κιλά κατανέμεται εφάπαξ ποσό 150 ευρώ.
  • Από 25.000 μέχρι 50.000 κιλά κατανέμεται εφάπαξ ποσό 300 ευρώ.
  • Από 50.000 μέχρι 100.000 κιλά κατανέμεται εφάπαξ ποσό 400 ευρώ.
  • Από 100.000 μέχρι 150.000 κιλά κατανέμεται εφάπαξ ποσό 500 ευρώ.
  • Από 150.000 κιλά και άνω κατανέμεται εφάπαξ ποσό 600 ευρώ.

Σύμφωνα με τη διαδικασία, ο Ελληνικός Οργανισμός Γάλακτος και Κρέατος-ΕΛΟΓΑΚ καταρτίζει την κατάσταση δικαιούχων με το ύψος ενίσχυσης του κάθε παραγωγού και στη συνέχεια την αποστέλλει στον ΟΠΕΚΕΠΕ, ο οποίος με τη σειρά του οριστικοποιεί το ποσό ενίσχυσης των δικαιούχων λαμβάνοντας υπόψη τα στοιχεία του Ολοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρησης Επιδοτήσεων - ΟΣΔΕ.

Στην περίπτωση που κάποιος δικαιούχος δεν είναι καταχωρημένος στο ΟΣΔΕ καλείται να αποστείλει άμεσα στον ΟΠΕΚΕΠΕ αίτηση καταχώρησης.

Διασταύρωση
Μετά τη διασταύρωση των στοιχείων με το ΟΣΔΕ καταρτίζονται από τον ΟΠΕΚΕΠΕ οι καταστάσεις πληρωμής των δικαιούχων και στη συνέχεια αναρτώνται στα γραφεία του ΟΠΕΚΕΠΕ και του ΕΛΟΓΑΚ για μία εβδομάδα, διάστημα κατά το οποίο οι ενδιαφερόμενοι παραγωγοί έχουν δικαίωμα ένστασης. Οπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του υπουργείου, «η στήριξη της κτηνοτροφίας και του γαλακτοκομικού τομέα ιδιαίτερα αποτελεί βασική προτεραιότητα. Στην κατεύθυνση αυτή η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης βρίσκεται σε διαρκή συνεργασία με τους γαλακτοπαραγωγούς και τις γαλακτοβιομηχανίες».

Ταυτόχρονα, προωθείται η σύσταση Διεπαγγελματικής οργάνωσης του κλάδου και η ενθάρρυνση της συμβολαιακής γεωργίας μεταξύ παραγωγών και μεταποιητών με στόχο την προώθηση ποιοτικών προϊόντων αλλά και τη βιωσιμότητα των φορέων.

imerisia.gr

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr