http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Δείτε Live: Opentourism III με τον Υπουργό Πολιτισμού & Τουρισμού

http://profile.ak.fbcdn.net/object2/1600/5/n128133610543226_4635.jpg
Mετά τα επιτυχημένα Opentourism I & II, μια τρίτη ανοιχτή συζήτηση για τον τουρισμό θα γίνει την επόμενη Τρίτη απόγευμα διαδικτυακά με προσκεκλημένο ομιλητή τον Υπουργό Πολιτισμού & Τουρισμού, Παύλο Γερουλάνο.
Είστε όλοι ευπρόσδεκτοι να παρακολουθήσετε ζωντανά τη συζήτηση διαδικτυακά μέσω του www.visitgreece.gr/live
Είναι βέβαιο ότι ο υπουργός θα δεχτεί καποιες ερωτήσεις διαδικτυακά. Μπορείτε να τις στέλνετε τόσο μέσω twitter (με το hashtag #opentourism).
Ελπίζουμε να έχουμε προλάβει να έχουμε ανεβάσει και την επίσημη ιστοσελίδα μας και να έχετε πρόσβαση στο http://www.opentourism.gr/
Τα θέματα που θα συζητηθούν θα αφορούν αποκλειστικά στον Τουρισμό, έτσι ώστε στον περιορισμένο χρόνο της συζήτησης, να καλυφθεί σημαντικό μέρος θεμάτων που αφορούν εμάς που -αν και από διαφορετικό πόστο ο καθένας μας- αγαπάμε τον ελληνικό Τουρισμό.

Εβροφάρμα: Απόφαση για αγορά ιδίων μετοχών

http://www.euro2day.gr/dm_pictures/evrofarma002-b.jpg 


Την απόκτηση ιδίων μετοχών έως ποσοστό 10% ήτοι 1.367.320 μετοχές με κατώτερη τιμή τα 0,10 ευρώ και ανώτατη τα 5 ευρώ, αποφάσισε μεταξύ άλλων  η ετήσια Γ.Σ. της Εβροφάρμα πουν συνήλθε σήμερα 15/5 με απαρτία 76%.
Η απόκτηση των μετοχών θα διενεργηθούν δεν θα υπερβαίνει τους 24 μήνες, δηλαδή μέχρι την 15 Ιουνίου 2012.
Τέλος, εγκρίθηκε η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου κατά 2.050.980,00 € με κεφαλαιοποίηση

Μάρκετιγκ Τροφίμων: Καινοτομία και value for money δείχνουν το δρόμο

 


Μάρκετιγκ Τροφίμων: Καινοτομία και value for money δείχνουν το δρόμο
Σχεδόν το 80% των καταναλωτών διεθνώς, φαίνεται να αποκτά αυξανόμενη συνείδηση για τις τιμές των τροφίμων. Όπως δείχνουν οι έρευνες, η τάση αυτή θα χαρακτηρίζει το χώρο και μετά την κρίση. Σε αυτό το σημείο υπεισέρχονται η καινοτομία και η συνεπής διαφήμιση, με το δικό τους, ξεχωριστό ρόλο.
Τα τρόφιμα έχουν ένα πολύ σημαντικό πλεονέκτημα εν μέσω κρίσης. Αποτελούν είδη πρώτης ανάγκης, τα οποία ο καταναλωτής δεν μπορεί να πάψει να αγοράζει.
Η κρίση όμως μπορεί να αλλάξει τον τρόπο που αυτός σκέφτεται απέναντι σε αυτά και να επιλέγει προϊόντα με άλλα κριτήρια, διαφορετικά από παλαιότερα. Εν μέσω ύφεσης, ο καταναλωτής προτιμά τρόφιμα που φέρουν μια καινοτομία, έχουν το λεγόμενο «value for money», αλλά ακολουθούν παράλληλα και μια συνεπή επικοινωνιακή πολιτική.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις στελεχών της αγοράς, η βιομηχανία τροφίμων πρέπει να εστιάσει πλέον στη

::honey news::Εξαιρετική η τιμή παραγωγού για το «γάλα» της μέλισσας

 
Περιζήτητος στην αγορά είναι ο βασιλικός πολτός της Μεσσηνίας. Η παραγωγή του είναι επικερδής και προσελκύει στο επάγγελμα του μελισσοκόμου όλο και περισσότερους νέους ανθρώπους.

Έναν από τους πιο δυναμικούς τομείς της μελισσοκομίας αποτελεί τα τελευταία χρόνια η βασιλοτροφία, δηλαδή η παραγωγή βασιλικού πολτού, στη Μεσσηνία. Ο βασιλικός πολτός, ή αλλιώς το γάλα της μέλισσας, με τις σπουδαίες φυσικές του ιδιότητες, είναι περιζήτητος στην αγορά και η παραγωγή του θεωρείται η πλέον επικερδής.
Η Μεσσηνία, σύμφωνα με τους μελισσοκόμους, αποτελεί τον καλύτερο τόπο διαχείμασης μελισσών

Νέα ταινία Life από τη Spot JWT

http://www.vivartia.com/assets/media/products/delta%20ok%20jpg%20RELOADED/thumbs/Delta%20Life%20(Portokali%20Fusikos%20Xumos).jpg 
Η Spot JWT δημιούργησε τη νέα ταινία για τους χυμούς Life της ΔΕΛΤΑ, με την υπογραφή «Η ζωή είναι Life».
Η ταινία αναδεικνύει τις γεύσεις της σειράς, μέσα σε ένα κόσμο φτιαγμένο από φρούτα: Ένα δελφίνι από κεράσια βυθίζεται σ’ ένα κύμα από βερίκοκα, ένα ασανσέρ μεταμορφώνεται σε μίξερ για να

::wine news::Γιορτή κρασιού στο Ρέθυμνο από 20 έως 27 Ιουνίου

 


Στο Ρέθυμνο θα "χτυπά" από τις 20 έως τις 27 Ιουνίου η "καρδιά της Κρητικής γης", καθώς στο δημοτικό κήπο της πόλης θα πραγματοποιηθεί η γιορτή κρασιού και παραδοσιακών προϊόντων. Φέτος, η καλοκαιρινή αυτή εκδήλωση του Δήμου Ρεθύμνου, ανοίγει τα φτερά της προς τη νεολαία, ενώ συνεχίζει την έκθεση προϊόντων της Κρήτης.
Η υπεύθυνη δημοτική σύμβουλος του τομέα Πολιτισμού και Τουρισμού Πέπη Μπιρλιράκη - Μαμαλάκη ανέλυσε το σκεπτικό της φετινής εκδήλωσης, λέγοντας ότι στόχος είναι η ανάδειξη της κουλτούρας και του πολιτισμού και κάλεσε τον κόσμο να επισκεφθεί το δημοτικό κήπο για να ζήσει τη μοναδική αυτή γιορτή. Όπως είπε, "βασικός κορμός της Γιορτής Κρασιού για το 2010 είναι το

Εθιστική είναι η κατανάλωση σνακ

http://www.iatronet.gr/photos/enimerosi/binge-eating-disorder225.jpg
Η συχνή κατανάλωση τροφών που περιέχουν πολλές θερμίδες μπορεί ενδεχομένως να είναι το ίδιο εθιστική με την κοκαΐνη ή τη νικοτίνη και θα μπορούσε να προκαλέσει ψυχαναγκαστική κατανάλωση φαγητού και παχυσαρκία, σύμφωνα με νέα έρευνα.
Τα ευρήματα, που προέκυψαν από έρευνα σε ζώα, δεν μπορούν να εφαρμοστούν άμεσα στην ανθρώπινη παχυσαρκία, αλλά μπορεί να βοηθήσουν στην κατανόηση της κατάστασης και στην ανάπτυξη θεραπειών, αναφέρουν οι ερευνητές στο περιοδικό ‘Nature Neuroscience.’
Η έρευνα, που πραγματοποιήθηκε σε ποντίκια, ανακάλυψε ότι η μεγάλη κατανάλωση τροφών υψηλών

Αυξανόμενο ελλειμματικό εμπορικό ισοζύγιο στα οπωροκηπευτικά της Ε.Ε. διαπιστώνει ο Παπαστάμκος


 
Ο Ευρωβουλευτής της ΝΔ Καθηγητής κ. Γιώργος Παπαστάμκος άσκησε εκ νέου κοινοβουλευτικό έλεγχο στην Επιτροπή προκειμένου να αιτιολογήσει την απόφασή της για την κατάργηση των προτύπων εμπορίας για 26 είδη οπωροκηπευτικών, παρά την εναντίωση ευρείας πλειοψηφίας των κρατών μελών, καθώς και του ενδιαφερόμενου παραγωγικού κλάδου. Ερωτά δε περαιτέρω την Επιτροπή εάν εξετάζει το ενδεχόμενο εκ νέου καθιέρωσης των εμπορικών προτύπων.

Στην απάντησή της η Επιτροπή αναφέρει ότι ανέθεσε σε εξωτερικό ανάδοχο την εκπόνηση μελέτης για την αξιολόγηση του αντικτύπου που είχε η κατάργηση των ειδικών προδιαγραφών εμπορίας για τους

::food industry news::Το νέο διοικητικό κέντρο της Barilla στην Ελλάδα

http://www.agronews.gr/images/stories/logotypa/barilla.jpg 


Με στόχο την βελτίωση της οργανωτικής του δομής, ο όμιλος Barilla προχώρησε στη δημιουργία νέου διοικητικού κέντρου για την ανατολική Ευρώπη, θέτοντας υπό τη θυγατρική του Barilla HELLAS A.E. μια ευρεία γεωγραφική περιοχή 19 χωρών.
Με έδρα την Αθήνα και επικεφαλής τον Γιώργο Σπηλιόπουλο τo νέο διοικητικό κέντρο της Barilla στην Ελλάδα, θα έχει την ευθύνη της υλοποίησης της στρατηγικής του ομίλου σε ότι αφορά την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων του στην Ελλάδα, την Αλβανία, τη FYROM, την Εσθονία, τη Λετονία, τη Λιθουανία, τη Βουλγαρία, την Κύπρο, την Πολωνία, την Κροατία, τη Σλοβενία, τη Ρουμανία, τη Βοσνία, την Ουγγαρία, τη Σερβία, τη Σλοβακία, τη Δημοκρατία της Τσεχίας, το Μαυροβούνιο, και το Κόσσοβο.
Η επιλογή του ιταλικού ομίλου τροφίμων να προσδώσει στην Ελλάδα κομβική θέση στη

::food news:: Η σήμανση των τροφίμων σήμερα στο μικροσκόπιο του Ευρωκοινοβουλίου

 
Τι ακριβώς θα αναγράφουν οι ετικέτες των τροφίμων θα συζητηθεί σήμερα, Τρίτη 15 Ιουνίου, από την ολομέλεια του Ευρωκοινοβουλίου, βάσει πρότασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να καταστούν ορισμένες πληροφορίες υποχρεωτικές σε όλα τα τρόφιμα. Ωστόσο η εισηγήτρια του Ευρωκοινοβουλίου, Γερμανίδα Χριστιαvoδημoκράτης, Renate Sommer, έχει ήδη εκφράσει επιφυλάξεις, θεωρώντας ότι οι προτάσεις θα κάνουν τις πληροφορίες υπερβολικά πολύπλοκες και κατηγορεί την Επιτροπή ότι δεν συζήτησε το θέμα αρκετά με τους άμεσα ενδιαφερόμενους.

Μεταξύ άλλων η πρόταση που έχει υποβληθεί στο ΕΚ περιλαμβάνει την τοποθέτηση σε κάθε συσκευασία πληροφοριών για ορισμένα θρεπτικά συστατικά με συνέπειες για την υγεία, όπως είναι τα

::wine news:: Αντί για γκρίνια, η κρίση φέρνει προοπτική στο ελληνικό κρασί;



ImageΤην ατζέντα της κρίσης, των μειωμένων αποθεμάτων, της μείωσης της ζήτησης και κατ’ επέκταση το άσχημο αντίκτυπο στις τιμές παραγωγού που θα έχει μία τέτοια στρατηγική για φέτος, επιχείρησε να αλλάξει στη συνέντευξη τύπου που παραχώρησε την Τρίτη 15 Ιουνίου ο Σύνδεσμος Ελληνικού Οίνου. Τοποθετώντας το πρόβλημα του ελληνικού κρασιού – που όλοι παραδέχτηκαν ότι είναι ακριβό – στη σωστή του βάση και συνεργαζόμενος με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, ο πρόεδρος του Συνδέσμου, Άγγελος Ρούβαλης, μίλησε για την προσπάθεια του οινοποιητικού κλάδου να εξορθολογίσει την τιμή πώλησης σε όλα τα κανάλια διανομής, από το σούπερ-μάρκετ, μέχρι το πιο ακριβό εστιατόριο.
Οι συμμετέχοντες στο πάνελ οινοποιοί, Βασίλης Κουρτάκης, Γιώργος Σκούρας και Γιώργος Τσάνταλης συμφώνησαν ότι το ελληνικό κρασί είναι ακριβό, αλλά, όπως επεσήμανε ο κ. Ρούβαλης, αυτό οφείλεται περισσότερο στις εγγενείς αδυναμίες του ελληνικού κράτους, τη

Ποδοσφαιρικές συσκευασίες από Pepsi Max και Pepsi Twist.

 


Ποδοσφαιρικές συσκευασίες από Pepsi Max και Pepsi Twist
 
Ο Lionel Messi, Ποδοσφαιριστής της Χρονιάς και οι Thierry Henry, Didier Drogba και Fernando Torres εμφανίζονται στις νέες συσκευασίες της Pepsi Max και Pepsi Twist.
Οι 4 παγκοσμίου φήμης ποδοσφαιριστές μαζί με τους Ricardo Kaka, Frank Lampard, Andrei Arshavin και Michael Ballack εμφανίζονται στη θεαματική παγκόσμια καμπάνια της Pepsi «Body Paint» και παρουσιάζουν τα «αληθινά τους χρώματα» υμνώντας την Αφρική που από τις 11 Ιουνίου φιλοξενεί το μουντιάλ. Το διαφημιστικό που γύρισαν πριν από λίγο καιρό οι ποδοσφαιριστές, καθώς και το single που δημιουργήθηκε από τον διάσημο R’n’B τραγουδιστή Akon με τίτλο «Oh Africa», αποτελούν μέρος της παγκόσμιας πρωτοβουλίας της Pepsi στην προσπάθεια ενίσχυσης των νέων της Αφρικής, καθώς

::food news:: Επικίνδυνα λαχανικά παραλίγο να καταλήξουν στο πιάτο μας

Μεγάλες ποσότητες οπωροκηπευτικών, που φυλάσσονταν παράνομα και κάτω από άθλιες συνθήκες υγιεινής σε υπόγεια αποθήκη, κατέσχεσαν σήμερα οι αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων, κατά τη διάρκεια επιχείρησης καθαρισμού και απολύμανσης σε κτίρια - εστίες μόλυνσης στο κέντρο της Αθήνας. Με πρωτοβουλία του δημάρχου Αθηναίων Νικήτα Κακλαμάνη οι αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου, σε συνεργασία με την Ελληνική Αστυνομία, την ΥΠΕΕ, την Υγειονομική Διεύθυνση της Νομαρχίας Αθηνών και παρουσία εισαγγελέα προχώρησαν σήμερα στον καθαρισμό αποθήκης και πολυκατοικίας επί της...
οδού Σαπφούς.
Τα τρόφιμα κρίθηκαν επικίνδυνα για τη δημόσια υγεία, καθώς φυλάσσονταν σε

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr