http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Η ποιότητα κι όχι η ποσότητα μετράει

 

Βάρος στην ποιότητα κι όχι στην ποσότητα των αγροτικών προϊόντων πρέπει να ρίξει η χώρα μας, σύμφωνα με τον υφυπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Μιχάλη Καρχιμάκη, καθώς εκεί βρίσκεται η παραγωγική δύναμη της χώρας μας, γεγονός που αποτελεί μεγάλο πλεονέκτημα για την εξαγωγική μας δραστηριότητα.

Ειδικότερα αν αναλογιστούμε, ότι οι Ευρωπαίοι καταναλωτές διαθέτουν υψηλή αγοραστική δύναμη και έχουν μεγάλες απαιτήσεις ως προς τους υγειονομικούς κανόνες, την ασφάλεια και την ποιότητα των τροφίμων που καταναλώνουν. Αυτή η ποιότητα, πρέπει να έχει σφραγίδα ελληνική! Αυτό είναι το συγκριτικό μας πλεονέκτημα και εκεί πρέπει να επενδύσουμε, στην «εκπαίδευση» των Ελλήνων και

Φάβα και σε... παγωτό στη Σαντορίνη



ImageΚλείνει μέσα του όλη τη "γεύση" της ηφαιστειακής και άνυδρης γης της Σαντορίνης, την ευρηματικότητα των κατοίκων της και το ρεύμα εκσυγχρονισμού της τοπικής γαστρονομίας. Το παγωτό φάβα δεν μοιάζει με τα άλλα, γιατί δεν είναι γλυκό αλλά αλμυρό, δεν αποτελεί επιδόρπιο αλλά προσφέρεται ως ορεκτικό, ως καλωσόρισμα και δεν μπορεί κανείς να το βρει στα περίπτερα, παρά μόνο στη Σαντορίνη!
Ο δημιουργός του, ο εστιάτορας Γιώργος Χατζηγιαννάκης, ξεκίνησε την παρασκευή του παγωτού φάβα πριν από περίπου ένα μήνα, σε μια προσπάθεια να κάνει κάτι "ακραίο", όπως λέει, για να δείξει τις δυνατότητες αυτού του προϊόντος.
Στο ερώτημα ποια είναι η συνταγή του παγωτού, λέει απλώς: "το αφήνω αυτό για έκπληξη" και μας προσκαλεί στη γαστρονομική εκδήλωση, που θα πραγματοποιηθεί, το ερχόμενο Σαββατοκύριακο, στο πρώην Δημοτικό Σχολείο της Φοινικιάς και φέρει τον πρωτότυπο τίτλο "Από το φάβα της γριάς στη φάβα παγωτό".
Στο πλαίσιο αυτής της διοργάνωσης, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να γευτούν αυτό το πρωτότυπο "έδεσμα", να καταθέσουν απόψεις και προβληματισμούς σε θέματα ανάπτυξης και

::olive oil news::Δεύτερο καλύτερο ρεκόρ σοδειάς ελαιολάδου



  Στα 3.100.000 τόνους αναμένεται να ανέλθει η συνολική παγκόσμια παραγωγή ελαιολάδου για την τρέχουσα ελαιοκομική περίοδο 2009-10, που ολοκληρώνεται σε λίγες εβδομάδες. Θα πρόκειται για τη δεύτερη μεγαλύτερη παγκόσμια σοδειά ελαιολάδου στα χρονικά όλων των εποχών, μετά από εκείνη της ελαιοκομικής περιόδου 2003-2004.

Αυτό προκύπτει από τα νεώτερα στοιχεία, που έδωσε στη δημοσιότητα το Διεθνές Συμβούλιο Ελαιολάδου (ΙΟΟC), σύμφωνα με τα οποία η παραγωγή της Ισπανία - της υπ\' αριθμό ένα ελαιοπαραγωγού χώρας στον κόσμο - εκτιμάται ότι τελικά θα φθάσει στο 1.391.000 τόνους.

Ενδιαφέρον στα στοιχεία του ΙΟΟC παρουσιάζει το ότι, το Μαρόκο που σήμερα έχει έκταση ελαιώνων

Χαμηλή τιμή στο σιτάρι

Στα 14 λεπτά το κιλό καθόρισε την τιμή του σκληρού σιταριού α’ ποιότητας το διοικητικό συμβούλιο της ΕΑΣ Τρικάλων.

Χαμηλή τιμή στο σιτάρι Για όσους παραγωγούς παραδώσουν το προϊόν και δεν κλείσουν την τιμή, όπως και για τις άλλες ποιότητες, η τιμή θα παραμείνει ανοιχτή για μικρό χρονικό διάστημα. Από την πλευρά της Ένωσης υποστηρίζεται ότι και φέτος θα συγκεντρωθούν μεγάλες ποσότητες δημητριακών και πως θα επιστραφούν χρήματα στους παραγωγούς. Μια εκτίμηση όμως που δεν φαίνεται να βρίσκει σύμφωνους τους αγρότες που κάνουν λόγο για χαμηλή τιμή και μη συμφέρουσα καλλιέργεια.
Με τα υπάρχοντα δεδομένα η στροφή σε πιο αποδοτικές καλλιέργειες,

«Πόλεμος» προσφορών στα σούπερ μάρκετ.

Η μείωση της ζήτησης ακόμη και για βασικά είδη ευρείας κατανάλωσης, η οποία αναμένεται να υποχωρήσει περαιτέρω τους επόμενους μήνες, πυροδοτεί εκ νέου τον πόλεμο των προσφορών μεταξύ των αλυσίδων σούπερ μάρκετ.

«Πόλεμος» προσφορών στα σούπερ μάρκετ Αν και ο κλάδος των πολυκαταστημάτων τροφίμων υφίσταται μέχρι στιγμής τις λιγότερες απώλειες σε σχέση με άλλους, καθώς η δαπάνη για τα προϊόντα παντοπωλείου είναι εν πολλοίς ανελαστική, η στασιμότητα ή ακόμη και η μείωση των πωλήσεων υποχρεώνει τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ σε αλλεπάλληλες προσφορές.
Τα στοιχεία για την πτώση των πωλήσεων σε βασικά προϊόντα είναι αποκαλυπτικά. Σύμφωνα με τις μετρήσεις της IRI για το τρέχον δωδεκάμηνο (2/5/2009 - 2/5/2010) οι πωλήσεις απορρυπαντικών στα σούπερ μάρκετ έχουν μειωθεί κατά 14,2% σε όγκο και κατά 3,7% σε αξία, οι πωλήσεις γάλακτος έχουν μειωθεί κατά 0,7% σε όγκο και κατά 6,6% σε αξία, οι πωλήσεις γιαουρτιού υποχωρούν κατά 2,8% σε όγκο και κατά 4,4% σε αξία, ενώ οι πωλήσεις ελαιολάδου, μειώθηκαν σε ετήσια βάση κατά 9,9% σε αξία και κατά 0,3% σε όγκο.
Μπροστά σε αυτή την κατάσταση, οι αλυσίδες υιοθετούν επιθετική τιμολογιακή πολιτική. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η κίνηση της Lidl, η οποία έσπευσε να ανακοινώσει ότι από την 1η Ιουλίου δεν θα μετακυλίσει στις τιμές των προϊόντων την επικείμενη αύξηση του συντελεστή

Καταστροφικό το έντομο Τuta absoluta

Καταστροφικό το έντομο Τuta absoluta
Σε θερμοκηπιακές και υπαίθριες καλλιέργειες κηπευτικών, και κυρίως ντομάτας, έχει εντοπιστεί το καταστροφικό έντομο Tuta absoluta στη Μαγνησία, συνεχίζοντας την ραγδαία εξάπλωσή του στην Ελλάδα, μετά το καταστροφικό του πέρασμα από την Κρήτη, όπου και κατέστησε άχρηστο το 100% της φετινής παραγωγής. Η παρουσία του εντόμου διαπιστώθηκε σε παγίδες που είχε τοποθετήσει το Περιφερειακό Κέντρο Προστασίας Φυτών και ποιοτικού ελέγχου Μαγνησίας.
Το έντομο Tuta absoluta, αποτελεί σημαντικό εχθρό των κηπευτικών και επεκτείνεται με ραγδαίους ρυθμούς σε ολόκληρη την Ελλάδα, καταστρέφοντας καλλιέργειες ντομάτας, πατάτας ακόμη και

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr