http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

ENOTRIA: Ένα παιχνίδι γνώσεων για το κρασί


Το Enotria είναι ένα παιχνίδι γνώσεων με θέμα το κρασί. Κατασκευάζεται εξ΄ολοκλήρου στην Ελλάδα και περιέχει 500 ερωτήσεις από τον Ελληνικό και Κυπριακό Αμπελώνα. Έχει 61 σταθμούς ταξιδεύοντας σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο.
Οι ερωτήσεις έχουν ως κύριο στόχο να μάθουν οι παίχτες όλο και περισσότερους παραγωγούς, να μπουν στη διαδικασία να δοκιμάσουν τα κρασιά τους, να ταξιδέψουν στις περιοχές τους και να τους γνωρίσουν από κοντά. Έχουμε πολλά

και καλά κρασιά τα οποία δυστυχώς δεν έχουμε καταφέρει ακόμα να τα κάνουμε γνωστά ούτε στην πατρίδα μας.
Αναμφισβήτητα ζούμε σε μια πολλά δύσκολη εποχή, είναι ευκαιρία όμως να

4η Βραδιά Γευσιγνωσίας-Food and Wine Matching

Για τέταρτη φορά φέτος το εστιατόριο Paradiso οργανώνει την Τρίτη 14 Δεκεμβρίου μια ακόμα βραδιά γευσιγνωσίας με ισότιμους πρωταγωνιστές τόσο το κρασί όσο και το φαγητό! Η φιλοσοφία της βραδιάς δεν αφορά μόνο την επιλογή των κατάλληλων συστατικών αλλά και το πώς αυτά συνδυάζονται μεταξύ τους, θεωρώντας το κρασί ως αναπόσπαστο στοιχείο του μενού και όχι ως κάτι ξεχωριστό.
Για τον σκοπό αυτό τα εξαιρετικά κρασιά της βραδιάς από το ανερχόμενο οινοποιείο Βρινιώτη, Ίαμα λευκός 2010, Ίαμα ροζέ 2009 και Ίαμα ερυθρός 2009 καθώς επίσης και ένα θελκτικό Moscato d’ Asti από το Piemonte της Ιταλίας, έρχονται να αποτελέσουν την ιδανική βάση πάνω στην οποία στηρίχθηκε

Γεύσεις στον αφρό: Ιστορίες για μπύρα και ζυθογνωσία από πλειάδα επωνύμων

 
 
Τι μπορεί να συνδέει την πρώτη ελληνίδα αρχισέφ, μια συγγραφέα, μια στιχουργό, μια διαιτολόγο, μια τραγουδοποιό, μια σειρά καταξιωμένους ηθοποιούς, ένα ραδιοφωνικό παραγωγό και ορισμένους από τους πιο γνωστούς σεφ της Αθήνας; Η απάντηση είναι η κοινή αγάπη τους για τη μαγειρική και τη μπύρα.
Τα δύο αυτά στοιχεία ήταν η βασική ιδέα για την έκδοση ενός βιβλίου με τον τίτλο " Γεύσεις στον αφρό" - Η μπύρα στη μαγειρική, που κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις "Περίπλους" και παρουσιάστηκε το Σάββατο σε εστιατόριο της περιοχής του Κεραμεικού.

Η πρωτοτυπία του βιβλίου είναι ότι κάθε ένας από τους ανθρώπους που προτείνει τη δική του ή την αγαπημένη του συνταγή αυτοσυστήνεται στο αναγνωστικό κοινό, μιλά για τις συνήθειες του, τη

Στρατηγική επένδυση ομίλου Καλλιμάνη στη μαζική εστίαση

http://www.kallimanis.gr/web/images/logo1.jpg 
Οργανωμένη διείσδυση με επώνυμα προϊόντα και καινοτομικές ενέργειες προώθησης

Αυξημένος κατά 15% κινείται ο τζίρος του Ομίλου Καλλιμάνης στην αγορά της μαζικής εστίασης, η οποία, σύμφωνα με εκτιμήσεις, φέτος σημειώνει πτώση τουλάχιστον 20%.
Η ανάπτυξη του μεριδίου αγοράς του Ομίλου στο συγκεκριμένο κανάλι είναι αποτέλεσμα της στρατηγικής και οργανωμένης διείσδυσής του με επώνυμα προϊόντα και πρωτόγνωρες ενέργειες προώθησης για την ελληνική αγορά της μαζικής εστίασης.

Στο πλαίσιο των δράσεων του Ομίλου εντάσσεται η διοργάνωση ανά την Ελλάδα δωρεάν εξειδικευμένων σεμιναρίων μαγειρικής για μάγειρες και chef ελληνικών εστιατορίων και

Σημαντική αύξηση ελληνικών εξαγωγών προς τη Ρωσία


 
Σημαντική αύξηση 32,18% των ελληνικών εξαγωγών προς τη Ρωσία και μεγάλη μείωση των εξαγωγών των προϊόντων προέλευσης Ρωσίας προς την Ελλάδα κατά -55,69% σημειώθηκε το χρονικό διάστημα Ιανουάριος-Σεπτέμβριος 2010, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής.
Πιο συγκεκριμένα το διάστημα Ιανουάριος-Σεπτέμβριος 2010 οι ελληνικές εξαγωγές ανήλθαν σε 220,35 εκατ. ευρώ έναντι 166,69 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα 2009.

Παράλληλα οι Ρωσικές εξαγωγές προς Ελλάδα παρουσίασαν μεγάλη μείωση κατά -55,69% και από 1,93 δισ. ευρώ περιορίσθηκαν σε 856,08 εκατ. ευρώ το χρονικό διάστημα Ιανουάριος-Σεπτέμβριος 2010.

Ο όγκος εμπορίου παρουσίασε μείωση κατά -48,71% και από 2,09 δισ. ευρώ το διάστημα Ιανουάριος-Σεπτέμβριος 2009 περιορίσθηκε στα 1,07 δισ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2010.

Αναλυτικότερα, η αύξηση των ελληνικών εξαγωγών κατά 32,18% οφείλεται κυρίως στην αύξηση των

Θετικός απολογισμός για την Fix Hellas

 
Θετικός απολογισμός για την Fix Hellas
 
Τον περασμένο Απρίλιο, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία επανακυκλοφόρησε στην ελληνική αγορά το πρώτο μπουκάλι της Fix Hellas, με αρχικό στόχο μερίδιο 5% σε βάθος πενταετίας ενώ λίγους μήνες μετά, το μερίδιο έχει ήδη φθάσει το 3%.
Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, το καλοκαίρι η ζήτηση ήταν τόσο μεγάλη, που η παραγωγή του εργοστασίου κατάφερε να καλύψει μόλις το 20% της συνολικής ζήτησης, για τη συγκεκριμένη περίοδο. Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία αναμένει να «κλείσει» την τρέχουσα χρήση με κέρδη, εκτιμώντας ότι ο τζίρος της θα ανέλθει στο τέλος του 2010, σε περίπου 12,5 εκατ. ευρώ.

Η διοίκηση έχει ήδη δρομολογήσει νέα επένδυση για την επέκταση των εγκαταστάσεών της, λίγους

McCann Erickson Athens | Λουμίδης Κουπάτος | Τηλεόραση

http://www.marketingweek.gr/files/_data/MarketingWeek/2010/1316/creativity/thumbs/loumidis2_425x.jpg
Η ΙΔΕΑ: Μία ακόμα ιστορία για τον ελληνικό καφέ Λουμίδης Παπαγάλος, δημιούργησε η McCann Erickson. Οι ιστορίες είχαν ξεκινήσει με την παραδοσιακή ελληνίδα μάνα και τις ανησυχίες της. Ακολούθησε το τηλεοπτικό που ήταν αφιερωμένο στην υγεία και ευεξία με επίκεντρο το «πιλάτες» μέσα στο cafe, ο Λουμίδης Παπαγάλος Σκούρος και ο «καλοκαιρινός» Παπαγάλος Λουμίδης Frio. Αυτήν τη φορά στο cafe κάνει την εμφάνισή της μια νέα παρέα και ο Λουμίδης Κουπάτος, με ιδανικό

Στην τελική ευθεία η σύσταση Διεπαγγελματικής Οργάνωσης Γάλακτος και Γαλακτοκομικών Προϊόντων


 
Στην τελική ευθεία βρίσκεται η απόφαση για τη σύσταση Διεπαγγελματικής Οργάνωσης Γάλακτος και Γαλακτοκομικών Προϊόντων, όπως προέκυψε από τη σημερινή συνάντηση της αρμόδιας υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Μιλένας Αποστολάκη με τους εκπροσώπους του πρωτογενούς τομέα ΣΕΚ, ΠΕΚ, ΣΑΓΕ, τους εκπροσώπους των τυροκόμων και αυτούς της μεταποίησης, ΣΕΒΓΑΠ και άλλων μεγάλων γαλακτοβιομηχανιών.
Οι εμπλεκόμενοι φορείς στον τομέα του γάλακτος δεσμεύτηκαν να καταθέσουν στο ΥΠΑΑΤ σχέδιο καταστατικού για τη σύσταση διεπαγγελματικής οργάνωσης μέχρι το Μάρτιο 2011 προκειμένου το ΥΠΑΑΤ να προβεί στην απαιτούμενη έκδοση Υπουργικής Απόφασης για την έγκριση της διεπαγγελματικής οργάνωσης.
Η κ. Αποστολάκη πρότεινε τη συσπείρωση όλων των δυνάμεων του κλάδου σε μια ισχυρή

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr