http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Επιθετική πολιτική και το 2011 για την Αθαναϊκή Ζυθοποιία

Νέα λανσαρίσματα, νέες συσκευασίες, διατήρηση μειωμένων τιμών 
 
Επιθετική πολιτική και το 2011 για την Αθαναϊκή Ζυθοποιία

Και το 2011 η Αθηναϊκή Ζυθοποιία θα συνεχίσει τη δυναμική της πολιτική, σύμφωνα με όσα δήλωσαν στον Τύπο χθες εκπρόσωποι της εταιρείας.
Η πολιτική αυτή θα στοχεύσει σε 3 βασικούς άξονες, που αφορούν νέα λανσαρίσματα, νέες συσκευασίες, αλλά και διατήρηση των μειωμένων τιμών της. Σε πρώτη φάση, η εταιρεία λανσάρει πρώτη στην Ελλάδα τη νέα μπίρα του ομίλου Heineken, την Bio5, η οποία αποτελεί την πρώτη μπίρα στον κόσμο που παράγεται από 5 δημητριακά.
Την ίδια στιγμή έχει ξεκινήσει το λανσάρισμα της νέας Buckler σε επιλεγμένες περιοχές της χώρας, ενώ εντός του 2011 θα λανσαριστεί ένα ακόμα νέο προϊόν υπό το brand της Amstel. H Aθηναϊκή Ζυθοποιία θα συνεχίσει τις επενδύσεις που έχει σε εξέλιξη, ενώ το 2011 αναμένεται να προχωρήσει στην ανανέωση των συσκευασιών, αλλά και στο λανσάρισμα νέων. Τέλος, θα διατηρήσει τις μειωμένες τιμές των προϊόντων της στα super markets για όλη την επόμενη χρονιά.

Νομαρχία Χανίων: Ανταγωνιστικότητα και ποιότητα τα " όπλα" για ανάδειξη των εσπεριδοειδών του νομού

 



Στην ποιότητα και στην ανταγωνιστικότητα του προϊόντος, αλλά και στην οργάνωση της εμπορίας του πρέπει να δοθεί το βάρος για την ανάδειξη και εμπορική αξιοποίηση των εσπεριδοειδών του νομού Χανίων, σύμφωνα με τη Νομαρχία Χανίων.
Αυτά μπορούν να συμβούν με μέτρα και δράσεις, όπως η πιστοποίηση, η σήμανση και η επωνυμία των εσπεριδοειδών, η σωστή προβολή και προώθησή τους στις αγορές, η καινοτομία, η ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, η έρευνα αγοράς και το σωστό μάρκετινγκ, όπως μεταξύ άλλων αναφέρεται στο πόρισμα των ομάδων εργασίας, που συστάθηκαν στη Νομαρχία Χανίων για τα προβλήματα του πρωτογενή τομέα και ειδικότερα των εσπεριδοειδών.
Όπως χαρακτηριστικά τονίζεται στο πόρισμα, "μεταξύ των προβλημάτων που παρατηρούνται σήμερα, είναι η έλλειψη οργάνωσης και συλλογικών δράσεων στην παραγωγή και κυρίως στην εμπορία του προϊόντος, η μεγάλη διαφορά στις τιμές παραγωγού και καταναλωτή, ο μικρός, πολυτεμαχισμένος κλήρος και η προβληματική ποικιλιακή σύνθεση, η απογοήτευση, η χαμηλή παραγωγικότητα και η ημιεγκατάλειψη της καλλιέργειας από πολλούς παραγωγούς η πλήρης αποδέσμευση των ενισχύσεων

Διεύρυνση συνεργασίας ΦΑΓΕ με Can Communications

Για τη σχεδίαση του www.fageitalia.it

 
Διεύρυνση συνεργασίας ΦΑΓΕ με Can Communications
 
Η ΦΑΓΕ προχώρησε σε διεύρυνση της συνεργασίας της με την Can Communications, η οποία ανέλαβε την εταιρική της σελίδα για την αγορά της Ιταλίας (www.fageitalia.it).
Η Can Communications ακολούθησε την ίδια εταιρική ταυτότητα, διατηρώντας τόσο τη σχεδίαση όσο και το branding του ελληνικού web site. Το www.fageitalia.gr σχεδιάστηκε με το διαχειριστικό εργαλείο Canonito της Can Communications και αποτελεί το 1ο στη σειρά  των νέων διεθνών websites της ΦΑΓΕ στις διεθνείς αγορές όπου δραστηριοποιείται η γνωστή γαλακτοβιομηχανία.

Νέα Διευθύντρια Επενδυτικών Σχέσεων στην Coca-Cola 3Ε

Η Coca-Cola Ελληνική Εταιρεία Εμφιαλώσεως ανακοίνωσε τον διορισμό της Oya Gur στη θέση της Διευθύντριας Επενδυτικών Σχέσεων.Ο διορισμός της τίθεται σε ισχύ από τις 10 Ιανουαρίου 2011 και η ίδια θα αναφέρεται  απευθείας στον οικονομικό διευθυντή Robert Murray. Την Oya Gur θα υποστηρίξουν στο έργο της ο Παναγιώτης Βεργής, Υποδιευθυντής Επενδυτικών Σχέσεων, η Μαρία Λιβανίου, Επικεφαλής του Τμήματος Μετόχων, και η Βούλα Κώνστα, Τμήμα Μετόχων.
Η Oya Gur εργαζόταν μέχρι πρότινος στην Tiryaki gro, στη θέση της Οικονομικής Διευθύντριας. Από το 1996 έως το 2009 η Oya Gur εκτελούσε χρέη Διευθύντριας Επενδυτικών Σχέσεων & Διαχείρισης Κεφαλαίου στην Coca-Cola Icecek, βασικό εμφιαλωτή της The Coca-Cola Company με έδρα την Κωνσταντινούπολη και δραστηριοποίηση σε 10 χώρες.
εκίνησε την επαγγελματική σταδιοδρομία της στην τράπεζα Turk Sakura το 1989 όπου εργάστηκε τέσσερα χρόνια ως Account Officer. Από το 1993 έως το 1996, διετέλεσε Οικονομική Διευθύντρια στην Total Oil Turkiye, μια γαλλοτουρκική κοινοπραξία στη διανομή πετρελαίου.

Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας: η οριακή μείωση των τιμών δεν είναι ανάλογη της δραματικής μείωσης των εισοδημάτων

 
Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας σημειώνει σε ανακοίνωσή της ότι σύμφωνα με στοιχεία του Παρατηρητηρίου Τιμών και ελέγχους του υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, το οικογενειακό γιορτινό τραπέζι έξι ατόμων φέτος θα είναι φθηνότερο κατά 7,10% σε σχέση με πέρυσι και για να γίνει πιο κατανοητό το ποσοστό της μείωσης ενδεικτικά αναφέρεται ότι στο χοιρινό η μείωση είναι μόνο 0,35 ευρώ στο κιλό, στο αρνί μόλις 0,55 ευρώ στο κιλό και στη γαλοπούλα η μείωση φτάνει το 1,09 ευρώ στο κιλό.
Για την Ε.Ε.Κ.Ε., η οριακή μείωση αυτή των τιμών δεν είναι ανάλογη της δραματικής μείωσης των εισοδημάτων της συντριπτικής πλειοψηφίας των Ελλήνων καταναλωτών και δεν αρκεί για να ανακουφιστούν οι οικογένειες των χιλιάδων ανέργων, των εργαζομένων με ψαλιδισμένους μισθούς, μεροκάματα και δώρα Χριστουγέννων, των χαμηλοσυνταξιούχων και των συνταξιούχων που

Τα μπισκότα... πάνε κόντρα στο μνημόνιο!


Την ώρα που οι περισσότερες επιχειρήσεις απολύουν, η Ιωάννα Παπαδοπούλου, επικεφαλής της ομώνυμης εταιρείας μπισκότων αποφασίζει να περάσει το δικό της θετικό μήνυμα και να δώσει στους εργαζόμενους της, αυξήσεις μεγαλύτερες από αυτές που προβλέπει η επίσημη συμφωνία ΓΣΕΕ-ΣΕΒ.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του “Πρώτου Θέματος”, η σιδηρά κυρία της ελληνικής βιομηχανίας τροφίμων, Ιωάννα Παπαδοπούλου μίλησε με τον πρόεδρο του ΣΕΒ Δημήτρη Δασκαλόπουλο και δήλώσε πως δεν κάνει απολύσεις στο προσωπικό των εργοστασίων της και ότι εξετάζει το ενδεχόμενο να κάνει τις αυξήσεις των μισθών τους πριν τον Ιούλιο που προβλέπει η επίσημη συμφωνία.
Οι δυο τους είχαν τηλεφωνική επικοινωνία και αφού μίλησαν για αρκετή ώρα για τα προβλήματα της οικονομίας, η Ιωάννα παπαδοπούλου είπε το εξής: “Δεν μου λες Δημήτρη, η εταιρεία πάει καλά κι εγώ προστατεύω τους 800 εργαζομένους μου. Δεν κάνω απολύσεις, ούτε και μειώσεις μισθών. Αυτό που θέλω να μου πεις είναι όσον αφορά στις αυξήσεις

Υπ. Περιφερειακής Ανάπτυξης: Φθηνότερο πάνω από 7% το χριστουγεννιάτικο τραπέζι

 
Φθηνότερο σε σχέση με πέρυσι, κατά 7,10%, θα είναι φέτος το χριστουγεννιάτικο τραπέζι, αφού σύμφωνα με το Παρατηρητήριο Τιμών αλλά και από τους ελέγχους των αρμοδίων υπηρεσιών του υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, οι τιμές σε βασικά προϊόντα παρουσιάζουν μείωση.
Συγκεκριμένα, από τα στοιχεία που συγκέντρωσε το υπουργείο και σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσε, το χριστουγεννιάτικο τραπέζι για 6 άτομα, θα κοστίζει φέτος 137,76 ευρώ έναντι 148,29 ευρώ που στοίχιζε πέρυσι για τα ίδια ακριβώς προϊόντα, την ίδια ημέρα τιμοληψίας, στις 16 Δεκεμβρίου.
Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά η τιμή της γαλοπούλας εμφανίζει πτώση σε σχέση με πέρυσι έως και 14,75 %, το χοιρινό έως και 4,15 %, το αρνάκι έως και 6,75 % ενώ στα ίδια περίπου επίπεδα

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr