http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Wom καμπάνια της spread-it για το Cointreau

Η spread-it ξεκίνησε καμπάνια για το Cointreaupolitan, το νέο signature drink του Cointreau.
Στο πλαίσιο της καμπάνιας, 500 γυναίκες agents που ταιριάζουν στο θηλυκό και μοντέρνο προφίλ του cocktail κλήθηκαν να το δοκιμάσουν και να το διαδώσουν. Οι agents έλαβαν δωρεάν στο σπίτι τους ένα spread-it kit με όλα τα απαραίτητα υλικά για να φτιάξουν το Cointreaupolitan.
Ταυτόχρονα διεξάγεται έρευνα ώστε να αντληθούν χρήσιμα συμπεράσματα σχετικά με τη συμπεριφορά των agents πριν και μετά την καμπάνια, χρησιμοποιώντας εξειδικευμένες μεθόδους ποσοτικής και ποιοτικής ανάλυσης.
Η spread-it παρέχει μετρήσιμα αποτελέσματα σχετικά με awareness, trial, word-of-mouth reach και referrals

Πρωτοχρονιάτικοι μποναμάδες για τις οινοποιητικές επιχειρήσεις

 
Το κλείσιμο του 2010 έφερε δύο σημαντικά «δώρα» για τα οινοποιεία της χώρας, με τα συνεταιριστικά να παίρνουν την «μερίδα του λέοντος». Πρόκειται για δύο αποφάσεις του υπουργού Οικονομικών, κ. Γ. Παπακωνσταντίνου, οι οποίες δημοσιεύθηκαν στην εφημερίδα της Κυβέρνησης στις 31 Δεκεμβρίου και παρέχουν σημαντικές οικονομικές ανάσες τόσο για τις ειλημμένες οικονομικές τους υποχρεώσεις, όσο και για την απορρόφηση της φετινής παραγωγής.
Συγκεκριμένα, η πρώτη απόφαση, με αριθμό 59099/Β.2090 αφορά την τροποποίηση της αριθ. 45955/Β.2161/17−9−2009 (ΦΕΚ 2104/τ. Β΄/29−9−2009) απόφασης του υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών, με την οποία είχαν δοθεί άτοκα δάνεια για την παραλαβή της σταφυλικής παραγωγής περιόδου 2009/10.
Η τροποποίηση αφορά την οφειλόμενη χρεολυτική δόση της 31−12−2010, η οποία θα καταβληθεί στις

Icap Group: Πτώση 13% στην αγορά εστίασης το 2009

Η αξία της εγχώριας αγοράς εστίασης παρουσίασε ανοδικές τάσεις την περίοδο 2005-2008, ενώ το 2009 παρουσίασε πτώση της τάξης του 13%, σύμφωνα με τη δεύτερη έκδοση της σχετικής κλαδικής μελέτης που εκπόνησε η Διεύθυνση Οικονομικών Μελετών της Icap Group.
Όπως αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση της Icap, κατά θεματικό τύπο καταστήματος, κυρίαρχη κατηγορία είναι η μεσογειακή και διεθνής κουζίνα. Ακολουθεί η κατηγορία καταστημάτων Bistro, all day bar restaurants και καφεστιατόρια, η κατηγορία Casual Dining, οι πιτσαρίες και τα ιταλικά εστιατόρια και η κατηγορία ταβέρνες, μεζεδοπωλεία, ψητοπωλεία.
Στη χώρα μας, ο κλάδος εστίασης χαρακτηρίζεται από την παρουσία μεγάλου αριθμού επιχειρήσεων, καθώς και από αλληλοκάλυψη όσον αφορά στο αντικείμενο δραστηριότητας. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης, η συνολική εγχώρια αγορά των εστιατορίων παρουσίασε ανοδική τάση την περίοδο 2005-2008, με μέσο ετήσιο ρυθμό αύξησης 16%. Αντίθετα, το 2009 παρουσίασε μείωση κατά

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr