http://i1064.photobucket.com/albums/u369/ntararaki/animated119.gif

Join us Fandb-Gr - Facebook

Join us Fandb-Gr - Facebook
foodandbeverage-gr.blogspot.com

Follow us -Twitter

Η Chiquita «ντύνει» τα λεωφορεία της ΕΘΕΛ

Η Chiquita «ντύνει» τα λεωφορεία της ΕΘΕΛ και κυκλοφορεί στους δρόμους της Αττικής με κεντρικό μήνυμα "Μην το παλεύεις...Chiquita γεννιέσαι, δεν γίνεσαι".
bus 

Στο πλαίσιο της διαφημιστικής εκστρατείας, η Chiquita Hellas προχώρησε σε συνεργασία με την ΕΘΕΛ για το branding λεωφορείων που εκτελούν δρομολόγια σε κεντρικές διαδρομές της Αττικής. 

Με κεντρικό μήνυμα «Μην το παλεύεις... Chiquita γεννιέσαι, δεν γίνεσαι», η εταιρεία

Η Pepsi αλλάζει εμφάνιση


Πρώτο redesign συσκευασίας από το 1997

(ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ) Ένα νέο σχήμα μπουκαλιού με καινούργια γραφικά ετοιμάζεται να λανσάρει η Pepsi, επανασχεδιάζοντας τη συσκευασία της για πρώτη φορά μετά από 16 χρόνια.
Το νέο πλαστικό μπουκάλι θα έχει καμπυλωτό σχήμα στη βάση του, δημιουργώντας μια «λαβή», ενώ στην ετικέτα το λογότυπο καταλαμβάνει μεγαλύτερο χώρο. Οι αλλαγές αφορούν στα brands Pepsi, Diet Pepsi, Pepsi Max και Pepsi Next.

«Μακροπρόθεσμος στόχος μας είναι το νέο concept να εφαρμοσθεί σταδιακά σε όλα τα

FANTA ΓΕΜΑΤΗ ΕΛΛΑΔΑ


5ο ΧΡΥΣΟ ΑΡΙΣΤΕΙΟΝ 2013

Απονομή βραβείων ποιοτικών ελαιόλαδων 5ο ΧΡΥΣΟ ΑΡΙΣΤΕΙΟΝ 2013 31 Μαρτίου, στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετάνια, Σύνταγμα
 
Στα πλαίσια της 5ης Μεσογειακής έκθεσης ελιάς και ελαιολάδου «ΕΛΑΙΟΤΕΧΝΙΑ 2013», η μοναδική έκθεση στην Ελλάδα για την ελιά και το ελαιόλαδο, πραγματοποιήθηκε ο 5ο διαγωνισμός Ελαιολάδου-ΧΡΥΣΟ ΑΡΙΣΤΕΙΟΝ 2013.  
Ο διαγωνισμός 5ο ΧΡΥΣΟ ΑΡΙΣΤΕΙΟΝ εξελίχθητε σε δύο σκέλη. Το πρώτο σκέλος  ήταν ο διαγωνισμός Ποιότητας Εξαιρετικού Παρθένου Ελαιολάδου (Ισχυρής, Μέτριας και Ελαφράς έντασης Φρουτώδους),

Το δεύτερο σκέλος για την ανάδειξη της καλύτερης Συσκευασίας Τυποποιημένου

Τρόφιμα και Ποτά



by foodandbeverage-gr & kariera.gr